Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnent løsning til sine kunder

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Jeg bruger Stripe til at trække abonnement automatisk. Det fungerer rigtigt godt, og jeg kan lave forskellige intervaller. 

Du kan dog ikke bruge Dankort med denne løsning.

Mvh Carsten

Tak Carsten :-)

Hvis man ikke kan bruge dankort, oplyser man så bank-info på kunden, og så hæves pengene hver måned ?
- Eller...?

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Raza:

Hej Jimmy,

Det virker til, at du bruger flere forskellige ting at få det hele til at køre? - Eller har jeg forstået det forkert?

Well ... jeg bruger woocommerce (gratis) og et plugin der hedder WooCommerce Subscription (koster en licens) ... men det er "kun" det jeg har ... og så selvfølgelig en indløsningsaftale og en betalings gateway der understøtter "subscription" ...  

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er plugin, indløsningsaftale og betalings gateway noget som er nødvendigt ?- Det virker 'meget' kompliceret med alle de 3 ting på en gang , eller er det bare mig?

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Raza:

Er plugin, indløsningsaftale og betalings gateway noget som er nødvendigt ?- Det virker 'meget' kompliceret med alle de 3 ting på en gang , eller er det bare mig?

Jeg har en hjemmeside ... og der kan du nok ikke komme uden om det - hvis det skal ske automatisk ... ikke jeg har kunne finde frem til anyway. Så ja ... hvis det er et "produkt" på en hjemmeside ... så skal der de ting til. Hvis IKKE det er salg via hjemmeside - så behøver du ikke et plugin.

Hvordan gør du i dag? 

Mange hyggelige hilsner

Jimmy

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)