Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer man igang med eget virksomhed og tøjmærke ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :-)

Jeg har længe gået og drømt om, at jeg en dag ville få startet mit eget tøjfirma og tøj mærke, men jeg har ikke rigtigt fået taget mig sammen. Men nu hvor jeg er blevet student og har masser af tid, er jeg blevet enig med mig selv om at gøre et forsøg. Problemet er bare, at jeg på ingen måde aner hvordan jeg starter? Jeg er ikke på nogen måde "haj" til computere eller design.

Jeg har tegnet et par trøjer på et stykket papir og har styr på hvordan jeg vil have dem til at se ud. Men jeg er ikke nogen fandens computernørd, så hvilke programmer bruger jeg, og hvad gør jeg? Er der noget specielt jeg skal have tænkt over m.h.t. materialer, størrelse, længder og alt muligt? Samtidig vil tøjet blive solgt på en hjemmeside i starten, så hvordan laver jeg mig en hjemmeside, og hvordan får jeg solgt det? M.h.t. levering, moms, rettigheder og alt der er at 

Men håber I har fået indblik i, hvilken viden jeg mangler, og håber meget på at få et svar fra jer :-).

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 02:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Har du ikke lyst til at skrive en e-mail til mig på christian@tremmekunst.dk? Jeg ville elske at hjælpe dig med dit projekt. Jeg har stor erfaring inden for opsætning af hjemmeside og generelt webshops. Jeg kan uden tvivl sætte dig godt igang!

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Mindstorm.me Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej HazzWd