Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig Feedback på min webshop der har været i luften i 1 år denne måned

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Animali.dk Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg vil gerne have jer til at give feedback på min webshop Animali.dk

Shoppen har nu kørt i et år og generer en ganske fornuftig omsætning. Jeg synes selv jeg er tilfreds med de optimeringer jeg har foretaget hen ad vejen, meeen man har jo altid en tendens til at have skyklapper på :)

Jeg bruger fortrinsvis dba, og facebook til at reklamere og det fungerer fint for mig. Der er SEO optimeret på de produkter der ellers ikke umiddelbart er at finde i DK og jeg kan se kunderne finder dem på google.

Så kom med din mening omkring design og indtryk og hvad du ville gøre anderledes. :)

Fra Greve
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 27
Fra  Mads Husum Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Generalt synes jeg der er en del mangler samtidig med det er lidt rodet. Her er en idé til din forside

Forsiden:

50% af din forside er dit logo samt betalings mulighederne, dette synes jeg er totalt unødvendigt, jeg ville nok halvere, se et eksempel her: 

http://i61.tinypic.com/2u47ifc.png

Synes også du skal se lidt på produkterne, og gøre det mere struktureret, altså samme billede størrelse osv. Jeg vil også anbefale at du gør det lettere at komme frem til produkterne, lige pt skal man igennem alt for mange kategorier for at se varne

Håber det hjælper lidt

Hilsen Mads!

Styrk dit personlige brand med en personlig hjemmeside - madshusum.com/hjemmeside

Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Animali.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Tak for din feedback.

Jeg har aldrig tænkt over strukturen, da 95% af mine kunder lander direkte på varens side. Men point taken :)

Godt input med logoet... kan egentlig godt se når du siger det at der er for meget fokus på det.

Daniel

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Under det store billede der skifter står der: "Alle priser i er DKK inkl moms." er skal i hvert fald flyttes på den anden side af DKK

På billederne kunne det være fint at have et lille hjørne hvor der står hvor mange % man sparer på varen.. Så har man både kr og %... :) % tiltaler nogen og kr tiltaler andre.. men så har du sikret dig flere.. 

Jeg synes det forvirrer at billedet i toppen skifter, og derudover så står anmeldelserne fra Trustpilot også i venstre side af siden.. Gør det tydeligt at der er flere billeder og at jeg selv kan/skal skifte.. Men lad billederne stå fast, og ikke køre i karrusel.. Medmindre du 100% kan sige at alle dine kunder når at læse og se ordentligt på billedet... Det kan man nemlig ikke altid vide, og derfor er det smartest at lade karrusellen blive i tivoli og ikke på ens hjemmeside. :)

Det var bare lige lidt hurtig feedback.. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 79
Fra  BYIC.dk Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok kigge lidt på footeren på forsiden, hvor der tag.. Ville nok bytte det ud med nogle links til: Kontakt os, om os eller lignende :-)

Held og lykke med projektet.

/Martin Windelborg

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke din side er den bedste. Jeg vil ikke nævne mangler da de andre allerede har været flittige til at hjælpe men investeret nogle timer i at få lidt mere finish på siden.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Hvis du klikker forside får jeg dette link...
Hvad sker der lige der?
http://animali.dk/butik/velkommen/

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)