Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wix?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Politikeren.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere,

Jeg brænder inde med et ønske om at blive iværksætter

Jeg har fået nogle gode idéer, men har et lille problem.. 

Mht. hjemmeside/webshop, hvor vil være det bedste sted at lave den? Har tænkt meget på Wix, da de har nogle udmærket funktioner osv.. 

Har bare ikke så meget erfaring på dette område..

hvis der er nogen derude, som laver websites, må i meget gerne skrive til mig! 

Mvh. Mads

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

slå din pm fra

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg laver hjemmesider og webshops af mange forskellige arter. Smid mig en mail med dine ønsker til simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan jeg komme med mine bedste løsningsforslag.

Du kan læse lidt baggrund omkring hvad vi går og laver på www.erhvervshjemmesider.dk 

Wix er ganske fint hvis du har en meget basalt behov, samt ønsker at lave det hele selv. Dog vil jeg gøre dig opmærksom på at du har langt flere muligheder med fx. en WordPress løsning. 

Hav en god aften :-)

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Mads!

Jeg kan se at du ønsker at starte ud som iværksætter, og hvor er det fedt at se!

Jeg ville elske at hjælpe dig med opsætning af en webshop, og Wix er bestemt ikke stedet at gøre det. Jeg arbejdet personligt inden for Shopify, hvilket tror ville passe perfekt til dig! Hvis du har lyst, så synes jeg vi skal tage en snak om det. Jeg kunne godt bruge nogle referencer på mit CV, så jeg vil meget gerne give dig en super god pris. Jeg har også i forvejen nogle referencer du gerne må kigge på.

Ta' og skriv til mig på christian@christianodwyer.dk, eller blot her på Amino! :-)

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)