Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionel hjemmeside inkl. hosting - til kun 2.750,- Kr.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen! :-) Jeg har et super godt tilbud til jer:

Det får du:

- 100% skræddersyet løsning

- Optimeret til alle platforme (web, tablet og mobil)

- Op til 5 undersider (eks: “Forside” // “Om os” // “Kontakt”)

- 1 års gratis hosting (Værdi: 220,-)

- Adgang til et super enkelt CMS system

- 2 måneders email support

- Både design og kodning

- INGEN binding!

Sådan bestiller du / proces:

For at gøre procesen/leveringen så hurtigt og “smertefri” som muligt bedes du holde dig til punkterne nedenfor:

1. Du sender mig en mail hvor du takker “ja” til tilbudet. I den mail du sender, vedhæfter du: Et tekstdokument med ALT teksten der skal bruges til hjemmesiden, alle      billeder til brug på hjemmeside, oversigt over hvilke undersider/faner du vil have og eventuelle design ønsker.

2. Efter modtagelsen går jeg igang med at designe et forslag ud fra dine ønsker (forslag tager 1 - 2 dage). Når jeg har lavet forslaget (forslag: typisk forsiden), sender     jeg det til dig. (Her har du mulighed for at stoppe opgaven, hvis du f.eks. ikke kan lide designet eller andre årsager.) Når du har godkendt designet, overfører du         25% af opgavens samlede beløb til min konto. Hvorefter jeg går igang med at designe resten af hjemmesiden (tager typisk 3 - 4 dage).

3. Når jeg er færdig med hele siden, sender jeg den til dig igen. Her har du mulighed for at komme med alle de rettelser du skulle have. Dem sender du, og jeg retter       det sidste på hjemmesiden.

4. Herefter går siden “Live”, og du overfører det resterende beløb med NETTO på 8 dage.

Hvad er så prisen? - Og hvorfor så billigt?:

Tilbudet gælder for de 6 første der kontakter mig. Grunden til at jeg gør det så billigt, er fordi jeg gerne vil have nogle referencer. Pris kun: 2.750,- eksl. moms

Skriv til mig på: tks@heartworkers.dk hvis du er interesseret. :-) (Du kan også bare skrive her på Amino)

Ps. Har desværre ikke nogen referencer, så lad venligst vær med at spørg om det. Men du kan jo se hvad jeg "dur" til, hvis du bestiller en "prøve" ;-)

Ekstra faner/menu punkter:

1 ekstra fane: 400,- eksl. moms

2 ekstra faner: 700,- eksl. moms

3 ekstra faner: 900,- eksl. moms

Efterfølgende pr. ekstra fane: 225,- eksl. moms

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du skriver "skræddersyet". Hvad mener der med det? Henter du et gratis designs som du så tilpasser, eller designer du det helt fra bunden?

Sælger CMS System inkl. unikt design 500kr + moms | http://design01.focusnet.dk/ (Tilrettes efter dine behov)

Tilmeldt 24. Jul 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Designs:

Hej.

Du skriver "skræddersyet". Hvad mener der med det? Henter du et gratis designs som du så tilpasser, eller designer du det helt fra bunden?

Hej.

Det jeg egentlig mente med "skræddersyet" er at jeg ikke bare sætter et standard theme op på hjemmesiden. Men jeg kan selvfølgelig også på en måde "skræddersy" et standard theme, ved at indføre dine ønsker i det...

Men når jeg skal lave en ny side, designer jeg den som regel fra bunden. - Håber det besvarede dit spørgsmål :-)

Med venlig hilsen

Tobias.

Tilmeldt 24. Jul 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Da der ikke rigtig er nogen der har budt ind på tilbudet, så vil jeg gerne give den næste der "indløser" tilbudet 20% rabat oven i.

Med venlig hilsen.

-Tobias

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må sige at jeg synes det er useriøst at du tilbyder en "skræddersyet" løsning til 2.750.. Jeg ville personligt selv takke nej tak.. 

Derudover skulle du overveje om din egen hjemmeside "heartworkers.dk" skulle virke, før du hjælper andre..

Hvis du gav nogle referencer, ville man nemmere bide på :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Her godt råd herfra: 

Hvis du er helt ny på markedet, så vil jeg anbefale dig at kontakte folk i dit netværk eller i dit lokalområde og tilbyde dem en gratis hjemmeside. Derefter kan du få mulighed for at vise hvad du dur til igennem nogle stærke referencer samt udtagelser. 

Uden referencer får du meget svært ved at sælge dine ydelser. 

Endvidere skal du passe på med at bruge ordet “skræddersyet“ og template i sammenhæng med hinanden. Når du bruger ordet skræddersyet forventer folk typisk det er lavet helt fra bunden. 

Held og lykke i branchen herfra :-) 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par gode råd hvis du gerne vil sælge hjemmesider på Amino:

1. Hav selv en hjemmeside.

2. Stå frem med navn og billede.

3. Lav 5 sider til fiktive firmaer så dine eventuelle kunder kan se hvad du kan.

4. Skriv hvem dine kunder handler med. Er det dig som privatperson eller er det et firma?, anonymitet gør intet godt når du skal sælge.

5. Hjælp folk i forummet og vis den vej hvad du kan.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)