Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye cookie regler?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der kommet nye cookie regler på det sidste?

Synes der er lige pludselig flere sider, der har fjernet de trælse pop up...

som fx jp.dk

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ikke noget jeg har hørt om - men ville da være dejligt hvis det var sandt!

Kan egentlig ikke forstå at der er så mange (specielt små sites) der får det sat på deres side. Så længde der ikke er nogen af de store sites der har fået fingrene i klemme endnu for ikke have at det på, jamen så er der ikke noget grund til at tro at myndighederne vil komme efter de små spillede fordi de ikke har.

Så midt råd vil nok bare være at at droppe det dumme cookie banner, specielt hvis du er en lille spiller, og så ellers bare holde øje med hvad der sker på området. HVis der er nogen der begynder at få fingrene i klemme fordi de ikke har et banner, jamen så er det måske på tide at du får sat et på  -ellers lad være...

Billig-Webhosting.dk har jeg f.eks. ikke et banner, men tror nok det skal gå...

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

NetKongen:

Ikke noget jeg har hørt om - men ville da være dejligt hvis det var sandt!

Kan egentlig ikke forstå at der er så mange (specielt små sites) der får det sat på deres side. Så længde der ikke er nogen af de store sites der har fået fingrene i klemme endnu for ikke have at det på, jamen så er der ikke noget grund til at tro at myndighederne vil komme efter de små spillede fordi de ikke har.

Så midt råd vil nok bare være at at droppe det dumme cookie banner, specielt hvis du er en lille spiller, og så ellers bare holde øje med hvad der sker på området. HVis der er nogen der begynder at få fingrene i klemme fordi de ikke har et banner, jamen så er det måske på tide at du får sat et på  -ellers lad være...

Billig-Webhosting.dk har jeg f.eks. ikke et banner, men tror nok det skal gå...

Jeg var målløs da jeg læste dette!

Jeg er tilhænger af at folk skal have deres egne meninger og give udtryk for det - det mener jeg er sundt for alle.

Men ligefrem at opfordre folk til at gøre ting som er imod den lovgivning vi har er da helt hen i vejret, og det må du da også selv kunne se hvis du lige overvejer tingene én gang til?

  • Du opfordrer vel heller ikke andre til at køre for stærkt på en rute, bare du ikke selv har set politi på denne? Tager du ansvaret hvis et uheld sker?
  • Siger til dit barn/søskende/ven eller lign at de bare skal stjæle i en given butik fordi mener der ikke er overvågning i den og andre alligevel ikke er blevet taget i det?

Nu ved jeg godt det måske er "voldsomme" eksempler, men det ændre bare ikke på at love er love uanset om vi kan lide dem eller ej. Men uanset hvad éns mening er bør man aldrig opfordre andre til at bryde dem.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme, at jeg nu også tager det ganske roligt med den cookiepolitik.

Er der nogen der ved hvad sanktionen er hvis man ikke overholder cookiereglerne, jeg kan nemlig ikke finde det nogen steder?

Hvis jeg kører for stærkt, så ved jeg i forvejen hvad prisen er for dette, men sådan kan jeg ikke se det forholder sig med cookies - eller mangel på samme?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror ikke der er udstedt mange bøder men loven er da klar nok Oxkjær - der kan udstedes bøder og der kan lukkes for sites der ikke overholder reglerne. Jeg synes også det er en af de mindre vigtige love men holder med, at når der er en lov, så skal vi overholde den helt enkelt. Den er ikke vanskelig at overholde. Kan man lave et site kan man også lave cookie advarsel. Der kan også være andre love man ikke er vild med, men begynder vi individuelt at vælge til og fra-  skrider ting i forkert retning

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)