Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores nye layout/hjemmeside http://mindstorm.me

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Mindstorm.me Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. Jeg har lige lagt ny hjemmeside op igår og i den forbindelse vil jeg meget gerne høre jeres mening og feedback, da jeg altid mener der er plads til forbedring. Så skrive genre hvis der er noget eller hvis i har en gode ide. På forhånd mange tak Cool.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

vis haves cvr nummer sæt det sidden 

domænet ville jeg ikke bruge i titlen hele sidden igennem grundet søgeord optimering satse på nogle ord der giver flere kunder til sidden

tekst forfatter ning sidder der savner jeg lidt i laver dette der kunne en blogs på sidden skrives nyheder der udover lave nogle eksempler på hvordan de sidder ser ud i har lavet eller kan lave og hvad det cirka koster af kroner 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Mindstorm.me Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael Christiansen tak for dit hurtige svar. Jeg forstår godt det du mener angående "cases" eller hvad man nu skal kalde det. Jeg har enlig referencer og billeder af cases, både angående hjemmeside, med mere. Men jeg har nok ikke gjord siden "Cases og referencer" tydeligt nok. Så derfor har jeg prøvet at linke mere over til den side, efter dit feedback. Men jeg er lidt i tvivl omkring hvad du mener med title?. Er det Meta title du referere til? 

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 39
Fra  Jesper W. of Copenhagen Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Meik,

Det er en fin hjemmeside, et udmærket "take" på "scroll for at se mere"-designet, der er meget brugt i dag (og med god grund, fordi det gør sig ret godt på både mobil og stor skærm).

Til gengæld vil jeg gerne stille et spørgsmål: Hvad er det, helt præcist, I laver?

Det vil sige, ved at gå lidt ned i menuerne ser det ud til, at Mindstorm's speciale er videoproduktion - men det står ikke umiddelbart klart, når man besøger siden og klikker de første par steder.

På engelsk er der en talemåde: "Don't bury the lead" - lad ikke dine kunder skulle grave sig ned i materialet for at finde ud af, hvad du kan gøre for dem. Start med godterne: "Vi laver dette-og-dette for dig, og vi gør det godt!". Rækkefølgen af information er "Hvad, Hvorfor, Hvordan": Hvad kan vi gøre for dig, Hvorfor er det en god idé (d.v.s. hvad er værdien af det vi tilbyder), Hvordan foregår det?

Det er bestemt ikke for at tale dit web-indhold ned - men jeg vil sige, set med "ekspert-brillen" på, at det bærer præg af at være skrevet af dig. Det vil sige, det er skrevet af én, der godt ved, hvad det drejer sig om, og som er begejstret over alt det, han vil fortælle - men som så til gengæld glemmer lidt, at den besøgende, potentielle kunde skal ledes gennem en kunderejse fra (næsten eller slet) ikke at kende dig, til at beslutte at hyre dig og arbejde sammen med dig.

Håber du kan bruge denne feedback til noget - du er selvfølgelig velkommen til at tage fat i mig, hvis det er noget, du er interesseret i at snakke mere om: www.jesperwille.com

:)

Jesper W.

Jeg hjælper virksomheder med at værdiforøge gennem kundeoplevelsen: www.jesperwille.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)