Hej Meik,
Det er en fin hjemmeside, et udmærket "take" på "scroll for at se mere"-designet, der er meget brugt i dag (og med god grund, fordi det gør sig ret godt på både mobil og stor skærm).
Til gengæld vil jeg gerne stille et spørgsmål: Hvad er det, helt præcist, I laver?
Det vil sige, ved at gå lidt ned i menuerne ser det ud til, at Mindstorm's speciale er videoproduktion - men det står ikke umiddelbart klart, når man besøger siden og klikker de første par steder.
På engelsk er der en talemåde: "Don't bury the lead" - lad ikke dine kunder skulle grave sig ned i materialet for at finde ud af, hvad du kan gøre for dem. Start med godterne: "Vi laver dette-og-dette for dig, og vi gør det godt!". Rækkefølgen af information er "Hvad, Hvorfor, Hvordan": Hvad kan vi gøre for dig, Hvorfor er det en god idé (d.v.s. hvad er værdien af det vi tilbyder), Hvordan foregår det?
Det er bestemt ikke for at tale dit web-indhold ned - men jeg vil sige, set med "ekspert-brillen" på, at det bærer præg af at være skrevet af dig. Det vil sige, det er skrevet af én, der godt ved, hvad det drejer sig om, og som er begejstret over alt det, han vil fortælle - men som så til gengæld glemmer lidt, at den besøgende, potentielle kunde skal ledes gennem en kunderejse fra (næsten eller slet) ikke at kende dig, til at beslutte at hyre dig og arbejde sammen med dig.
Håber du kan bruge denne feedback til noget - du er selvfølgelig velkommen til at tage fat i mig, hvis det er noget, du er interesseret i at snakke mere om: www.jesperwille.com
:)
Jesper W.