Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eshopplus med Betalingsgateway

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino.

Jeg er ved at starte en webshop og har lige fået CVR-nr. YES!

Jeg synes det er en jungle at finde ud af hvordan og hvorledes det hele skal forgå med løsnings aftale mm.
Jeg vil ansøge om løsningsaftale hos Clearhaus så jeg har VISA(dankort) - Mastercard mm. og Mobilepay.

Jeg regnede med at køre min webshop hos E-SHOPPLUS og købe deres "pro" pakke til 299.- hvor der er incl. betalingsgateway. Derved kan jeg vel spare 150.- (eksl. moms) til Quickpay eller hvordan forgår det? Skal jeg stadigvæk have eks. Quickpay indover?
Jeg synes selv at jeg har søgt på kryds og tværs af amino så jeg besluttede mig for at lave min første tråd. :-)

Jeg havde tænkt mig at hente Magento og købe et template og starte udfra det.

Er det her en optimal løsning, og vil det fungere?
Jeg har intet imod at smide penge efter en bedre løsning. Men i starten indtil jeg kender firmaets fremtid vil jeg helst holde det på et hvis budget.

Jeg håber i kan hjælpe mig.

Mh Niclas.

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nickedrun:

Jeg regnede med at køre min webshop hos E-SHOPPLUS og købe deres "pro" pakke til 299.- hvor der er incl. betalingsgateway. Derved kan jeg vel spare 150.- (eksl. moms) til Quickpay eller hvordan forgår det? Skal jeg stadigvæk have eks. Quickpay indover?
Jeg synes selv at jeg har søgt på kryds og tværs af amino så jeg besluttede mig for at lave min første tråd. :-)

Jeg havde tænkt mig at hente Magento og købe et template og starte udfra det.

Hvis jeg forstår dig korrekt og du påtænker at købe "pro pakken" hos eshopplus.dk, så kan du ikke bruge Magento til så meget. Såvidt jeg kan læse mig frem til (har ingen erfaringer med dem), så er eshopplus et lukket shopsystem som f.eks. DanDomain. Dvs. du kan ikke installere Magento el. lign.

Held og lykke med shoppen.

Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Tak for dit svar.

Dvs. at på Eshopplus kan jeg designe min egen hjemmeside?

Har du en ide om hvad der vil være mest praktisk?
Og i så fald den bedste?
Mh Niclas.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niclas.

Hos Eshopplus, lejer du en webshop - præcis som du lejer et butikslokale. Du får altså selve shoppen for de 299 pr måned. 

Med magento eller prestashop kan du selv lave din webshop. Køb en template, installer denne og smid dine produkter online. Tag så fat i E-pay, som efter min mening er 100 gange bedre end quickpay.

Du kan bruge uno-euro til hosting :)

Mvh

Chris Widt Nielsen

Ofidan.dk

Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - det gjorde mig en hel del klogere.

Jeg tror jeg vælger Magento eller ligende som løsning.

Jeg takker mange gange for hjælpen
Mh Niclas. :-)

Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 12
Fra  AMCE.DK Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niclas :)

Jeg er også i gang med at opstarte webshop..

Jeg har købt domæne og hosting på meebox, hvor jeg så har downloadet Prestashop og købt et template :-)
Jeg har tænkt mig at have e-pay som betalingsgateway og bruge Clearhaus ligesom dig. Men vil lige høre dig om du er sikker på, at de tager VISA/Dankort og ikke kun det rene visa? Kan nemlig ikke helt finde svaret :S

Kh Amalie

Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amalie!

Jeg har besluttet noget i samme retning.
Jeg har valgt at hoste min webshop hos Unoeuro og hentet Prestashop. :-)
Nu går jagten bare på det rigtige template. :-)

Du kan med Clearhaus bruge Visa/Dankort men når folk handler hos bruger de bare Visa delen ligesom hvis de handlede uden for DK.
Derfor må du heller ikke vise Dankort tegnet på din hjemmeside da det er VISA delen du bruger.
Det er sådan jeg har forstået det.

Jeg har selv kigget på E-pay & Quickpay, men flertallet falder vidst på E-pay. :-)
Jeg ønsker dig alt held & lykke med din webshop. Jeg er selv meget imponeret over den spændende proces det er at lave en shop.

Kh Niclas.

Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 12
Fra  AMCE.DK Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, det vil vidst fungere fint for mig så :-)
Og mange tak! Ja det er spændende, og også fedt at man kan gøre det hele selv.. Så sparer man også en hel del :-)

Ønsker også dig held og lykke, det skal nok komme til at gå godt! :-)

Amalie

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)