Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisliste til forhandlere - any tips?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er ved at lægge sidste hånd på en PDF jeg vil sende til mine potentielle forhandlere - en prisliste med andre ord. Så det er udelukkende til dem, der har vist interesse i mine produkter, da jeg ikke har tænkt mig at sende mine B2B priser ud til "alle og enhver".

Men hvad skal sådan en liste indeholde?

Jeg har en lækker overskrift og billeder og beskrivelser af produkterne.Priserne beskriver jeg som:

"Pris pr. stk xx kr. ex. moms (Vejledende udsalgspris xx kr. inkl. moms) Min. ordre xx stk."

Hvordan lyder det? Er det korrekt og er der noget jeg har glemt? Skal der evt. noget med omkring leveringstid eller kan det aftales individuelt? Og hvad med sådan noget "så længe lager haves" eller anden sikkerhed, hvis nu jeg pludselig ikke kan levere pga. produktions-stop eller lignende fra nogle af mine underleverandører f.eks.

Håber nogen af jeg kloger hoveder herinde kan hjælpe en helt grøn B2B-sæger :)

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er selv ret grøn på området, men vil da gerne lige dele hvad jeg har på min prisliste:

Produkt Nummer
Model
Kollektion
Vare navn
Vejl. udsalg inkl. moms DKK
Vejl. udsalg ex. moms DKK 
Engros inkl. moms DKK 
Engros ex. moms DKK  
Avance
Avance%

Jeg har også en udvidet prisliste hvor man kan se mængderabatter.

Der er ingen billeder i prislisten, billeder kan de se enten på hjemmesiden eller i katalogerne.

Vh Jimmy

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

Vejl. Udsalgspris Eks. moms  ( er ikke relevant)

Engros pris inkl. moms ( er ikke relevrant )

 

Derimod glemmer i Begge to at nævne Jeres leveringsbetingelser. Til B2B vil Ex Works være en fordel at bruge. 

Tilmeldt 13. Nov 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Jimmy.

Jeg har ingen nr. eller kollektioner på mine produkter. Det er et lille niche-brand med håndlavede produkter og jeg har kun to forskellige varer, så det går nok uden :)

Det er også derfor jeg putter billeder i. Fordi der er plads og for at sælge det ind og gøre det mere beskrivende, da ikke alle ved hvad det går ud på uden (hvis de ikke har været forbi websitet altså)

Avancen kan jeg ikke helt forstå? Det tænker jeg, at de selv må rode med? :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)