Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til møbelproduktion

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Udover mit daglige job, som konsulent i en rådgivende ingeniør virksomhed, designer jeg også møbler. Har designet mange forskellige designmøbler bla. skriveborde, spiseborde, lamper, knagerækker mv., hvor jeg har lavet komplet produktionsmateriale til fremstilling.

Har i noget tid forsøgt mig med forskellige muligheder til at få dem frem i lyset, men som altid er det økonomien der lidt kan være udfordringen, da jeg altid ender med at jeg sigter efter selv at styre produktionen igennem underleverandører, men det er ikke der min interesse ligger. Jeg har haft dialog med bla. Bolia, Decorate og Tidensmøbler, som har vist interesse for mine produkter, men de vil gerne se en prototype af dem, hvilket koster mange penge, som jeg ikke syntes jeg lige har.

Jeg søger derfor en samarbejdspartner, der er snedker, selvstændig møbelproducent eller lignende, der har lyst til at prøve at udvikle mine designs i samarbejde med mig, hvor vi prøver og enten sælge dem sammen, kører dem ind en en produktion vedkommende måske allerede har eller noget helt tredje. Jeg er meget åben over for løsninger på en god samarbejdsaftale, som gør at det er sjovt at arbejde sammen uden at det hele skal handle om penge og hvad der er dit og mit.

Er bare rigtig meget interesseret i at se produkterne komme til livs og blive ved med at udvikle produkter i samarbejde med en samarbejdspartner, som gør at vi sammen kan skabe nogle lækre og unikke produkter.

Du skal være meget velkommen til at kontakte mig på enten mail eller telefon, og så vil jeg meget gerne komme forbi til snak, hvor jeg kan fortælle omkring mine tanker og ideer, og viser nogle af mine designs.

Min informationer:

Mail: ap.denmark@gmail.com

TLF: 30 82 30 30

Linkedinhttps://www.linkedin.com/profile/view?id=137612208&trk=nav_responsive_tab_profile

Ser frem til at høre fra nogen af jer og videregiv endelig mine informationer til vedkommende I tænker der kunne være interesseret i at prøve kræftter med at udvikle nogle produkter.

På forhånd tak.

Mvh Allan Petersen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)