Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chok ved hver ny faktura der kommer fra Postdanmark

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har i rigtig mange år været DØD træt at Postdanmark. De har lavet mine aftale om gang på gang på gang og hver gang har jeg prøvet at efterleve dem og følge dem. F.eks. før i tiden var der moms på privatpakker hvis damen på posthuset satte pakkelabelen på, men ikke hvis jeg selv klistede den på. Det lavede de så om. Senere ville de gerne have jeg sendte flere pakker til folks arbejdsplads, okay lidt billeder porto og moms på jeg prøver. Næste gang, nåh nej nu nu skal de være flest til privat, med flexlevering osv.


Jeg har ofte forstillet mig at dem der fandt på mange underlige regler i Postdanmark var 4 fede mænd der sad i et luksus sommerhus og havde drukket tæt hele natten.


De sidste år år har deres ændringer med mine aftaler blevet dårligere og dårligere og nu har jeg så også fået GLS så kunderne selv kan bestemme og nu er det næsten helt pinligt når PostDanmark kommer og afhenter post. 1-2 breve og måske en lille pakke til Postdanmark og 20-25 store pakker til GLS....

Da jeg startede min webshop med det system jeg har i dag år 2004 kostede det kr. XX at sende en pakke (om omdeling). Vil du gætte på et beløb ? I dag (maj 2015 koster det 80-100 kroner med omdeling) Prisen for en pakke i 2004 kostede (se beløbet helt nede i bunden...)
Ja vildt ik?Surprise

Nåh men tilbage til overskriften. Jeg har jo en aftale med Postdanmark, de afhenter mine breve og pakker, og april var ikke en travl måned for Postdanmark pakker hos mig. Jeg sendte 4 privat pakker afsted og for dette betalte jeg kr. 591,50 !!!! Sad

Hver pakke bliver pålagt et afhentningsgebyr som sjovt nok er højere end prisen for at sende pakken. Jeg vil helst have det på denne her måde da de ellers ville tilbyde mig at jeg betalte et fast beløb hver måned tror det var 3000,- det er faktisk så billigere hvis jeg ringer efter en taxa og få dem til at køre pakken på posthuset.... Jeg kan på ingen måde forstå hvorfor de siger at folk ikke sender så meget post mere, der har da aldrig været så meget webshops i Danmark som nu og hvis de vælger at hæve priserne gang på gang, lave dårlige aftaler med deres kunder og dårligere service, så ender det jo galt til sidst.

GLS er ikke 100 % uden fejl, men hvis mine kunder kan vælge mellem: GLS kr. 39,- og Postdanmark kr. 100,- jamen så kan man da godt forstå at de fleste vælger GLS......og så der er moms på GLS hvilket også gør mig gladBig Smile
---42,50----

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du kun sender 4 pakker på en måned og kun private, hvorfor pokker har du så den aftale om at de skal hente pakkerne i stedet for selv at køre på posthuset med dem?

PostDanmark skal jo også betale løn til dine ansatte og det er nok ret begrænset hvor meget det kan svare sig at sende en person ud at køre for 4 pakker på en måned.

Hvis du er glad for GLS så brug dem og lad være med at spilde din tid på at være sur på at PostDanmark også har en forretning der skal rende rundt.

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det lyder som om du ikke bør brokke dig ;)

Det er klart det ikke kan betale sig når du sender så lidt :)

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo først nu efter jeg har fået GLS at der næsten ingen forsendelser er til Postdanmark, før GLS var alt jo med PD. Jeg tror at inden et år har jeg slet ingen forsender med PD og hvis andre oplever bare lidt af det jeg har oplevet i de 15 år jeg har haft webshop så ser det sort ud for PD, men jeg kan kun se at de selv er skyld i at det går denne vej. Jeg er kun en lille brik, men mange brikker bliver til et stort puslespil.

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)