Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan Billys billing bruges til Aps?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke bogføre noget for 1/7 og frem uden at ha en primobalance først og den kan du få fra dit gamle regnskab - gamle revisor. Du kan ikke komme uden om primo balance = den balance som 30/6 overføres fra ultimo 2014 til primo 2015 med de evt efterposteringer revisor har foretaget

Moms for første halvår vil fremgå at gamle regnskab og som sådan også af omtalte balance (men normalt vil man jo gerne kunne ha en specifikation). Balancen er del af årsregnskabet afsluttet 30/6-2015 og skal sammen med driften bruges til at udarbejde årsrapport med ledelsesrapport med mere. Jeg tror ikke du klarer den uden at din revisor som har stået for alt til den dato, hjælper. Selvangivelsen for dit ApS er heller ikke helt enkelt, For 2014/15 som dit vil den være på 11 sider med 82 punkter.

Da du har haft revisor hele tiden som jeg forstår dig, så må du via denne og blive sat igang med egen bogføring, det andet vil ikke holde

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. May 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, må prøve at have dem med på råd så.

Men selskaber skal da ikke lave udvidet selvangivelse, er det ikke kun enkeltmandsfirmaer/personlige firmaer..?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

frkbirger:
Men selskaber skal da ikke lave udvidet selvangivelse, er det ikke kun enkeltmandsfirmaer/personlige firmaer..?
jo men jeg skrev kun selvangivelse, ikke udvidet. Selskabselvangivelsen er langt mere kompliceret idag end en alm udvidet selvangivelse. Selskaber lave årsrapport som skal leve op til årsregnskabsloven (mere krævende end personlig virksomheds bogføringsloven) og en selskabs selvangivelse

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)