Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Makker(e) søges - kultur eller kage ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Midtsjælland
Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

 

Jeg har altid vidst at jeg skulle være selvstændig - men har skubbet det til side indtil jeg følte at jeg både havde tiden og den rigtige idé. Men faktisk har jeg lige nu 2 gode idéer som er parate til affyring. Jeg mangler en makker til hver - men de skal naturligvis ikke søsættes samtidig, så jeg vil lade det være afgørende hvilken idé jeg finder den "perfekte makker" til ;-)

 

Kort intro til idé 1:

Emnet er kultur, natur, historie; målgruppen er de ca. 50-70-årige. Projektet er som sådan færdigt, jeg har lavet forretningsplan og budget. Det skal bare i gang, og her mangler jeg DIG. Du er først og fremmest god til at sælge, god til det sociale og meget gerne god til at forhandle. Du skal gerne kunne tage hele dage/en uge ud af kalenderen ind imellem, men det bliver ikke til et fuldtidsprojekt foreløbigt. Jeg foretrækker en makker der er et stykke over teenagealderen ;-) men det vigtigste er selvfølgelig din personlighed, din energi og at vi kan supplere hinanden godt. Det er ikke vigtigt hvor i landet du bor, men Sjælland/Fyn vil nok være mest praktisk. Men ellers finder vi ud af det alligevel!

 

Kort intro til idé 2:

Overskriften er en café. Meget mere vil jeg egentlig ikke fortælle. Jeg har lavet konceptet, og er i gang med budget. Du skal først og fremmest kunne arbejde i weekenden, du skal være serviceminded og udadvendt, og du skal være effektiv og omhyggelig. Det er bedst hvis du bor i Ringsted/Sorø-området. Du må meget gerne have et kursus i fødevarehygiejne, men ellers kan firmaet nok sponsorere det.

 

For begge projekter gælder det, at jeg har penge til opstart - så hvis du vil være medejer, så skyder du penge i, hvis du ikke vil, så giver du "kun" tid og så finder vi en fornuftig overskudsdeling.

 

Send mig en privat besked, så finder vi ud af noget.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du må meget gerne sende yderligere informationer om din idé nr. 2 til mig på lmandix@live.dk

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne sende mere info om begge projekter. 

Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil gerne høre lidt mere om begge projekter.

Gerne på dittemulvad3@gmail.com

Hav en god aften.

Venlige hilsner,

Ditte M. Christensen.

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil rigtig gerne høre nærmere om idé nummer ét, hvor jeg især tænder på ordet natur.

Hvis du ikke har fundet rette person endnu, så send mig gerne en mail på kenneth85jensen@gmail.com

Venligst,
Kenneth

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)