Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop: Fragt uden for EU

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej I kloge Aminoer.

Jeg har de sidste par måneder arbejdet på min webshop som endelig, rent teknisk, er oppe og køre med indhold osv. Webshoppen får trafik gennem en social medie kanal og jeg forventer derfor kunder i hele verdenen, og har derfor et par spørgsmål omkring fragt til lande uden for EU.

De varer jeg sælger i min webshop har en pris på omkring 50 kr og jeg overvejer derfor om det kan betale sig, at sende alle mine ordre som brev via Post Danmark.

Hvordan gøres det rent praktisk? Skal jeg bare gå ned på posthuset med et brev hvorpå kundens adresse er skrevet og sende det? Hvad med eksport registrering til skat osv, osv?

Det skal lige siges, at jeg er moms-, import- og eksport registreret.

Mvh 

Kasper

Fra Herlev
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 62
Fra  Asendia by La Poste and Swiss Post Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Jeg repræsenterer Asendia, der er et joint venture mellem det Franske Postvæsen og det Schweiziske postvæsen. Asendia er førende indenfor international postal distribution og jeg vil kunne tilbyde dig meget konkurrencedygtige priser på distribution af dine forsendelser både indenfor og udenfor EU. Vi har løsninger med og uden tracking. Men, med en vareværdi på omkring DKK 50, så vil jeg anbefale at du sender dine forsendelser som brev.

Du kan læse mere om Asendia på vores hjemmeside www.asendia.dk og så er du meget velkommen til at give mig et ring på min mobil 26334055, så vi kan tale mere om hvilke løsninger Asendia kan tilbyde. Jeg ser frem imod, at høre fra dig.

Hilsen

Asendia Danmark

Gorm Vogelius

Business Developer 

Fra Skælskør
Tilmeldt 5. Feb 15
Indlæg ialt: 6
Fra  DDP ApS Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Vi er et lagerhotel som også har de kompetencer du nævner, vi sender i dag til 52 lande, vi bor både på Sjælland og Malmø.

Du er velkommen til at give mig et kald på 53 69 96 23, så kan vi tage en uforpligtende snak.

Mvh

Cristina

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)