Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af eget tøjmærke

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg vil gerne starte mit eget tøjmærke og tøjet vil jeg have produceret i Kina, da det er billigt.

Jeg har fundet et vildt, godt brand-navn som jeg tror vil blive stort, men jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal finde nogle gode producenter i udlandet? Desuden ved jeg heller ikke rigtigt hvor meget det vil komme til at koste? 

Jeg har tænkt mig, at oprette en webshop, hvor jeg kan sælge tøjet. 

Jeg kunne derfor godt tænke mig, at vide om der er nogle søde sjæle derude, som har erfaringer indenfor dette område, og som kan fortælle mig hvad jeg skal gøre og hvor meget det kommer til at koste? 

Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 04:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Min kone driver en systue sammen med en veninde I nord Brasillien. De kan producere prøver og tøj til jer efter jeres ønsker.

Jeg hjælper dem med at få kontakter/kunder.

Bengtssonglass@gmail.com 

Med venlig hilsen

Søren bengtsson 

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at skrive en E-mail til Truekasual@gmail.com ;)

Burde kunne hjælpe dig med mange af de spørgsmål du har her i start perioden, og give lidt hint og fif :)

MVH

Steffan

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en ganske lang rejse at sætte eget tøjmærke op, og der er hård kamp. Skal du lykkes, skal du gå "all-in" Det er noget med at kontakte den kinesiske ambassades handels afdeling og få navne på producenter af den type tøj du vil fremstille. Du kan bruge alibaba o.l. men du får ikke de faktiske producenter der normalt, det kræver meget mere forarbejde at finde de egentlige producenter. Når du har kontakter nok, så bør du tage derud og skabe kontakten og se fabrikkerne. Tyrkiet kan være et alternativ til alt det - (og ja hvorfor ikke Brasilien men kender ikke deres fabriksmuligheder og priser)

Et nyt tøjmærke, sådan for alvor, koster mange penge at skabe, uden jeg sætter kroner og øre på

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)