Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NY Trustpilot konkurrent! Se med her..

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Faaborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 26
Fra  helseudsalg.dk Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Som ejer af webshop med helseprodukter ved jeg, at min avance er for lav til, at jeg kan give 20% rabat ud over mine i forvejen lave priser. Konkurrencen er hård i min branche (og sikkert også i mange andre brancher), så det vil nok begrænse antallet af forretninger, der kan bruge ReviewNshop. Som alternativ til Trustpilot efterlyser jeg en gratis tjeneste. Den kunne måske finansieres vha. annoncer.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Først - Held og lykke med projektet, altid rart at se nye tiltag og ide synes jeg ikke er helt dum, selv om jeg som shop ejer ikke vil kunne være med helt op til de 20% i rabat. Det er for højt sat.

Dernæst til det knap så positive fra min side.

Hvis I vil op og lege med Trustpilot, skal den grafiske del være helt i top. Det der er smidt på siden, ligner helt ærligt noget jeg kunne lave efter 1 dag i Photoshop, da jeg begyndte for at lave hjemmesider for snart 15 år siden. Få nogle professionelle til at lave designet, hvis målet er et slås med Trustpilot. Det er trods alt det først både jeres kunder og bruger bliver mødt med og i dag, skal tingene altså så godt ud.

Jeg var for noget tid siden, med på et sideløb på en ny mad/opskrift side, hvor de ønskede mine inputs. Jeg kan sige til jer, som jeg sagde til dem. Har I ikke noget på siden, så lad værd med at sende den online. Jeres hovedmål er at få virksomheder ind og nye bruger ... 3 virksomheder er virkelig lidt, vendt til at I evt. aftaler med 50 eller 100 shops, så I har noget at tilbyde. Alt andet virker useriøst for både andre shops og kommende bruger.

 

Håber I kan bruge mit input og ellers igen held og lykke med projektet

Venlig hilsen
Henrik

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry to say, men I kom for sent... Der er så mange, som kommer med services, som skal konkurrere mod TP, men sjovt nok dør de alle ud...

Vil man slå TP, så skal man lige starte med at founde et par millioner eller 30. Dernæst gøre konceptet totalt strømlinet, dvs ingen rabatter, mersalgs halløj eller andet, men et 100% clean site med anmeldelser. Dernæst skal der bare brandes aggressivt via medier, kanvassalg osv.

Når der så er en brugerflade, som er stor nok, så kan man begynde at tænke en forretning ind i det. Men at bygge en forretning på købsanmeldelser, hvor Google også er på vej med et 100% gratis alternativ, før man overhovedet har brugermasse, det er og bliver det rene selvmord, sorry to say...

Jeg er ik fan af TP, men som shop ejer, så ved jeg også, at man max kan få kunden til at rate en et sted, og hvis valget står mellem TP eller 20 ukendte sites, så falder valget altså på TP til hver en tid...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ishøj
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 32
Fra  novaram ApS Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes noget af det vigtigste er at fjerne muligheden for at ændre din rating. Det er hamrende utroværdigt når en kunde har fået en dårlig oplevelse med en leverandør, laver en dårlig rating og negativ omtale, at leverandøren så ofte tager kontakt til den utilfredse kunde, giver kunden pengene tilbage eller anden kompensation mod at de ændrer deres rating.

Det burde ikke være muligt at trække sine dårlige anmeldelser tilbage, for så får man et reelt billede af hvem man handler med.

Vi er alle ligeglade med om om en butik har 2 negative ratings, hvis de har 500 reele positive

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke med projektet. Vi syntes altid det er interessant med konkurrence, hvilket bestemt også er på tide. Det var også netop derfor vi lancerede RatePanel, til at konkurrere mod TP.

I har lanceret jeres side et par gange efterhånden, hvor den hver gang har lignet et beta site, og det gør den faktisk også flere steder igen denne gang. Et godt råd, er at få lavet siden 100% færdig (forstået således, at alle tydelige fejl er væk) inden i lancere. Der er faktisk en ret stor del fejl forsat, på trods af de gentagende lanceringer, hvilket er ærgeligt for jer.


Konkurrence er sundt, og vi ønsker jer god vind i sejlene :)

Mvh

Mark

RatePanel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

stor konkurrence kan motivere nogle men det er nu mest mennesker det lykkes for som er lidt anderledes  pengene skal nok komme vis vil dette her , men tit når noget er hårdt gennemfører økonomiske er der andre ting der skal overvejes tid til  familier , venner og hvad du ønsker undreværer af ting tøj , rejser , biograf ture med mere og derudover over er der skattevæsenet de kan være hårde at samarbejde med når køre "virksomhed" der ikke kan give overskud lige nu , og undrevære alt det som skattevæsenet vil sige er normal standard i Danmark 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Christensen:
Som alternativ til Trustpilot efterlyser jeg en gratis tjeneste.

Webshop Mærket er 100 % GRATIS, og er både en mærkningsordning og et brugerforum.

Kig på http://webshop-maerket.dk/

Med venlig hilsen

Kurt
Webshop Mærket

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)