Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Læder produktion søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Mayil Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er igang med et nyt projekt, hvor jeg vil lave pung, kortholder, sleeves til tablets og smartphone osv. i læder! 

Er der nogen der har erfaring omkring dette? 

Ved i hvor det kan produceres i høj kvalitet? 

Hilsen 

Suhilan 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil holde dig indenfor EU, så ville Portugal være et godt sted at opsøge sådanne - eller Spanien, men særligt Portugal gør meget i både ruskind og læder.

Hvis det er ligemeget om producenten ligger udenfor EU, så ville Tyrkiet være et forslag. Kender ikke så meget til det tyrkiske marked, men ved at den slags produktion foregår der også. At jeg sætter Tyrkiet som værende udenfor EU er pga. usikkerhed mht. importmoms osv., som åbenbart skal indregnes fra nogle dele af Tyrkiet, men ikke andre - som jeg har forstået det. Men hvis du undersøger det, kan det være du bliver klogere. Priserne skulle være noget mere attraktive end i Portugal, men måske kvaliteten hænger sammen med dette.

Anyway, mine 2 cent til et forslag... :)

 

Tilmeldt 6. May 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Mayil Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar Allan :)

Det kunne jeg bestemt bruge! 

Kender du nogle steder i Portugal? :)

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. Suhi, 

jeg har håndlavet læder produktion, du kan se mere på https://www.facebook.com/AllOrganic

Har det interesse og kontakt mig på mikkel@ intnet.mu 

Produktion er på Madagascar, fordelen er lav arbejdsløn og vi kan levere til DK med EUR1 certifikat - dvs. du er fritaget fra told & afgiftimport

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)