Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate marketing på facebooksider

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino
Jeg har en masse facebooksider med i alt over 200.000 likes, fordelt på 7 forskellige sider.
Jeg ved at man kan tjene på at skrive rundt til firmaer, og høre om de ønsker reklame på ens side. 
Jeg vil høre om der ikke findes en mere struktureret måde, hvorpå man kan få noget affiliate marketing op at køre på ens facebooksider.

Fra Randers
Tilmeldt 5. Aug 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kan jo kontakte de forskellige affiliate netværk der er, hvis det er danske/skandinaviske kunder du ønsker at henvende dig til, kan du f.eks. prøve:

Euroads
Orville Media
Netbooster

Der er flere forskellige der samler kampagner fra virksomheder, både store som små og så kan du næsten vælge at vrage som du har lyst til.
Du skal dog være opmærksom på at nogle af kampagnerne ikke tillader Facebook markedsføring, så undersøg det inden.

God dag til dig.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange kampagner forbyder brug af Facebook - For at få en reklame ind på din Facebook-side skal du desuden have en app, og det er svært for folk at blive lokket derind :) Det er meget nemmere med en hjemmeside, og så forsøge at sende folk til din hjemmeside for at blive eksponeret :)

Jeg kæmper for at få min side fyldt med flere relevante likes, hvad er det for sider du har på Facebook?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)