Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med momsregistrering

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Hinze:
og hvis jeg ringer skal jeg sidde i lang kø

Ja, men nogle gange er man bare nødt til at handle - også hvis det betyder, at man skal hænge i telefonen i en halv time...
Jeg ville da selv frygte, at der var noget galt, når du ikke har hørt noget efter tre uger.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

det tager sin tid med moms i IVS men det er lidt langt. Du kan ikke få svaret herinde, for vi aner ikke om du har gjort korrekt. Det eneste vi kan sige er, at erfaring med IVS der ikke momsregistreres fra start er, at det kan tage NORMALT fra 1 til 2-3 uger. Du er i den lange ende. Ja der er ventetid, og der er mange problemer når man driver selskab, som man skal forvente tager tid. Har du lovpligtig arbejdsskadeforsikring - har du anmeldt dig og evt andre ejere i det lovpligtige ejerregister for lige at tage to ting mange misser. Læs evt min E-BOG OM IVS som link. Den har huskelister for alt muligt, regnskabskrav, bank og alt muligt andet du kan ha som basis viden og opslagsbog, og ring så til styrelsen (ikke til skat) og hør om de kan se hvor du ligger med momsregistreringen

god vind med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)