Hej Jeg ved ikke hvormange data der er tale om, men det er mange ( i min optik - det er sikkert ikke på niveau med en bank o.lign) Det hele handler om at hjælpe ansatte inden for den offentlige sektor i at opfylde lovmæssige krav og lave produktionsplanlægning så gnidningsfrit som overhoved muligt. Køkkenerne er altid nedprioriteret og har efterhånden ikke mange ressourcer tilbage. Mange dør derfor i de it løsninger der allerede er på markedet, da de skal indtaste og vedligholde, råvare, priser, næringsoplysninger, tilsætningsstoffer, menuplaner osv. Alle de oplysninger incl. opskrifter og menuplaner vil derfor være udarbejdet i den store fælles database. Et plejehjems køkken skal derfor kunne vælge at anvende en menuplan som er foruddefineret fra vores side, så den overholder lovgivningens krav men også en pris og sæson bestemt, som gør det muligt for kunderne at kunne bruge den. De vil derfor kunne hente menuplaner med tilhørende opskrifter, indkøbslister osv. ind i deres bruger applikation, som er knyttet op på et login. Hvis de så ikke ønsker at lave alle opskrifterne som vi foreslår eller ændre i menuplanen skal det kunne gøres lokalt og gemmes, men så det ikke får indflydelse på de menuplaner vi har i den store fælles database. |
Hej Mads
Tak for indspark.
Har forsøgt at uddybe lidt mere.
Hilsen
Helle