Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg bruge en kontrakt?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

God eftermiddag Amino.

Jeg har et spørgsmål i forbindelse med en ny kunde.

Jeg har fået en ny stor opgave ind i mit firma, jeg skal pudse en ejerforening, deres opgange fast hver 8. uge og et par gange om året det tilhørende vicevært kontor og vaskeri. Jeg har aftalt pris og venter p.t. kun på varmemesteren kommer hjem fra ferie og at de finder ud af hvor længe opsigelse deres nuværende leverandør har i hh. til deres kontrakt.

Nu slog det mig at jeg nok også skal lave en kontrakt på opgaven når jeg overtager den, og jeg er simpelthen i tvivl om hvad der bør stå i den og om der er noget jeg skal være særlig opmærksom på. I bund og grund er det vil blot en aftale som er skrevet ned? eller er jeg lidt skævt på den?

håber i kan hjælpe mig.

mangler i detaljer om noget så skriv det :-)

vh Jacob

Fra Århus C
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag et kig på en ligne tråd :-)

http://www.amino.dk/forums/t/71412.aspx

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas de Linde:
http://www.amino.dk/forums/t/71412.aspx

Hej Jacob. Tillykke med opgaven. Enig. Men mon ikke, de har en slags standardkontrakt? God vind!

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

..og for lige at svare på spørgsmålet i din overskrift: Ja. Alt andet vil være dumt. Selvom mundtlige aftaler er lige så juridisk gyldige som skriftlige, er de lidt sværere at bevise.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for jeres hurtige og gode svar. Linket har skåret det ud i pap for mig og jeg laver en simpel kontrakt på arbejdet som jeg skal udfører.

Jørgen @ Jep de mundtlige er nemlig dem som jeg bruger hos private kunder da det aldrig har givet problemer. Jeg har bare ikke så meget erfaring med erhvervskunder endnu da det kun er et par stykker jeg har, så hjælpen var velkommen, tak :-)

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)