Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Launch problemer med prestashop 1.6

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aars
Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer, jeg har prøvet at launche min webshop onkeljeppe.dk. Jeg bruger meebox som har været rigtig gode til at hjælpe og de har altid været meget hurtige til at svare på chatten. Jeg har fulgt deres instrukser, men intet har hjulpet i henhold til at launche min webshop, til sidst måtte de sige at jeg skulle finde en prestashop ''ekspert'', da de ikke længere kunne hjælpe mig.

Det jeg har gjort er at: flytte min filer fra public_html/presta til public_html og så har jeg været inde at ændre URI fra /presta/ til /onkeljeppe/ jeg har slettet den indexfil de som standart har lagt ind og til sidst har jeg slettet min cache. 

Der er også et andet problem, når jeg flytter mine filer kan jeg ikke komme ind på prestashop backoffice og hvis jeg nøjes med at ændre URI fra /presta/ til /onkeljeppe/ står det hele sort og blåt på hvidt.

Så jeg søger hjælp til at få min side op som www.onkeljeppe.dk istedet for onkeljeppe.dk/presta og så at jeg samtidig kan bruge mit backoffice da det jo er rimelig vigtigt.

Jeg håber virkelig på at der sidder nogen der ude som gidder at hjælpe, jeg vil være meget taknemelig.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Prøv at ændre din URL fra /onkeljeppe/ til /

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Aars
Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare for at være helt sikker, så er det URL'en og ikke URI'en jeg skal prøve at ændre? :)

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja sorry, det er din BASE URI du skal ændre til /

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Aars
Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret, det virker! Men mit back office bliver sort og blåt på hvidt. Er det noget du kan hjælpe med? :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)