Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting løsning for WP Woocommerce webshop med 20k besøgende om måneden

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal lave en ny webshop for en kunde. Jeg vil lave det i Wordpress og bruge Woocommerce. Webshoppen har ca. 20.000 besøgende om måneden. Jeg har aldrig arbejdet webshops med den mængde traffik, så jeg tænkte om nogle af jer derude har nogle erfaringer med valg af serverudbyder?

Jeg har læst mig frem til, at løsningen skal have SSL certifikat, have et datacenter i Danmark og være en del af et Content Delivery Network.

Er der andre faktorer der spiller ind og hvor får man den fedeste løsning?

Mvh. Niels

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels2k:

Hej

Jeg skal lave en ny webshop for en kunde. Jeg vil lave det i Wordpress og bruge Woocommerce. Webshoppen har ca. 20.000 besøgende om måneden. Jeg har aldrig arbejdet webshops med den mængde traffik, så jeg tænkte om nogle af jer derude har nogle erfaringer med valg af serverudbyder?

Jeg har læst mig frem til, at løsningen skal have SSL certifikat, have et datacenter i Danmark og være en del af et Content Delivery Network.

Er der andre faktorer der spiller ind og hvor får man den fedeste løsning?

Mvh. Niels

Hvis siden skal have et SSL Certifikat, kan jeg anbefale at du køber det hos Mega SSL Store - der kan du få det for ca. 65kr inkl moms.

Der er ingen grund til at hoste siden i Danmark, det har ingen SEO fordel, hvis du får et bedre tilbud i feks England, Tyskland, Holland, Sverige, Norge, Frankrig, Belgien eller deromkring, så vil det være helt fint, forbindelserne er så hurtige det ingen betydning har.

Du behøves ikke tage brug af et CDN, det kan give dig bedre loading hastigheder, men det er virkelig noget der skal overvejes om der er brug for det eller ej.

Samtidig hvis du faktisk skal have noget ud af CDN, skal man generelt satse på de lidt mere pricy løsninger indenfor CDN for at få den rigtige kvalitet.

Siden med 20000 besøgende burde ikke være noget problem, der er mange måder at optimere WooCommerce webshops på til bedre performance, og hvis jeg var dig ville jeg satse på en lidt mere 'high performance' hosting udbyder, især hvis der vil være en del produkter, samt hvis du vil tage brug af SSL på hele siden, da hvis du vælger en hosting udbyder der har en god slat kunder per server (som påvirker hastighed), samt tager brug af SSL/TLS - så vil 'Varnish' som mange budget providers tager brug af, ikke virke - og dette vil påvirke hastigheden på siden direkte, hvilket kan dræbe sidens konverteringsrate ret kraftigt.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også prøve at tage fat i wannafind.dk de er super professionelle og leverer nogle hurtige løsninger og har god suport. :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)