Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til opstart af blog

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg står og skal finde en sekundær indtægtskilde og har funderet lidt over, hvad jeg er rigtig god til og, hvad der interesserer mig. 

Her er jeg kommet frem til je muligvis burde starte en blog, da jeg elsker at skrive. Her havde jeg i starten planlagt at lave en All-around blog med alt fra - musik, film, iværksætteri, motivation osv. 

Jeg fik dernæst fortalt gennem netværk at man skal have en niche. Det er bare lidt svært at vælge, så...

- Har i tips til, hvordan man vælger den helt rigtige niche, nu når man er interesseret i at skrive om flere meget forskellige emner? 

- jeg ved ikke, hvordan indtjeninger via en blog foregår men mit kvalificerede bud må være at, hvis jeg får mange læsere, samt daglige sidevisninger, så vil firmaer betale mig penge for at have deres annoncer på min blog - korrekt? 

- Jeg kunne godt tænke mig at høre om, hvordan man mest effektivt markedsøfrer en blog til 100,000 daglige sidevisninger eller mere. 

- Har i nogle tips til, hvilken blog udbyder man skal benytte sig af dor mest succes? skal man bruge en, som Bloggers Delight, Bloggers eller Bloglife eller skal man blot lave sin egen hjemmeside?

På forhånd tak! 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tager i hvert fald tid - Det er ikke noget man laver på en dag :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)