Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sikring af min idé.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Rødvig Stevns
Tilmeldt 9. Aug 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Superporten.dk Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået rundt i nogle måneder, med idéer om udvikling af en eller flere Apps.

Der hvor jeg er stoppet, er at hvem og hvordan kan jeg fortælle andre om min idé, uden at de evt. stjæler den fra mig ?

Jeg aner jo at der måske kræves patent på min Apps, så jeg ikke risikerer at andre stjæler idéen, men det er måske også tåbeligt at ofre en masse på dette, hvis min idé ikke kan bruges til noget.

Jeg kan jo se i dette forum at der er andre som også har en idé, til fremstilling af en smart Apps, og at der også er nogen som tilbyder at kigge på denne idé, men hvordan sikre jeg mig mod at dette ikke kan ske, at de stjæler den ?

Fra Århus C
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Jeg kan godt forstå din bekymring omkring din ide, og at du ikke vil smide hele ideen på bordet. Men, medmindre du kan klarer det hele selv, så bliver du på et tidspunkt nød til, at fortælle en udvikler, eller en grafik, eller hvad det nu kan være om din(e) App(s). 

Hvis din ide er så unik, at der er intet som den på markedet, så ville jeg nok ikke gå ud og råbe højt om min fantastiske ide. Men, hvis der i forvejen er nogle apps på markedet der kunne ligne, så er der ikke rigtig nogen grund til, at gå og holde dine kort helt ind til kroppen. Smile


Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

http://www.youtube.com/watch?v=nLackLibVOo

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)