Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino 

Jeg sidder lidt i et dilemma. Jeg vil starte en webshop, hvor jeg vil importerer nogle varer fra kina. 

Mit spørgsmål er så hvad i ville gøre i en situation som denne? Altså hvilken virksomhedsform ville i foretrække, da jeg vel skal importregistreres? 

Planen er en webshop her til sommer, så derfor skal der ikke være krav om en stor kapital

Tak på forhånd. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Sportacc:
Planen er en webshop her til sommer, så derfor skal der ikke være krav om en stor kapital. 

Enkeltmandsvirksomhed eller IVS. Hvis du finder en partner I/S.

Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det letteste? Tænker her ift. skat, love, regler osv. Hvis man opretter et I/S kan man så godt blive importregisteret? 

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Sportacc:

Hvad er det letteste? Tænker her ift. skat, love, regler osv. Hvis man opretter et I/S kan man så godt blive importregisteret? 

Hej 

Vil lige sige først at jeg ikke er super ekspert på det her område, men har da lidt erfaring ;)


Tænker at hvis du leder efter den nemmeste løsning, så er et enkeltmands firma nok det nemmeste. Men tænker at du skal prøve at tjekke virk.dk og skat.dk, og sætte dig lidt ind i de forskellige typer selvskaber, for uden at vide så meget mere om dit firma er det svært at give et helt klart svar :)
Og det med importregistrering, så er det vist de samme regler der gælder for alle Typer af virksomhed, Kort sagt "ja du kan godt importregistrere et I/S firma" ;)


Du kan os prøve at tjekke de her hjemmesider:

http://ivaekst.dk/opstart/opret/7/0/7/hvilken-virksomhedsform-skal-jeg-vaelge (En god overskuelig side der omhandler præcist dit problem)

http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/importrregistrering-kort-forklaret.html (En dejlig side, fra John Hannover her fra Amino, hvor du kan læse om importregistrering)


Håber det hjalp lidt :)

MVH

Steffan

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sportacc:
Hvad er det letteste? Tænker her ift. skat, love, regler osv. Hvis man opretter et I/S kan man så godt blive importregisteret?
som enkeltmands JA  men I/S er jo personlig virksomhed for mere end en - så enkeltmands ja - o ja til importregistrering

Alternativt et selskab som har sine fordele og ulemper - og der kan du for små penge købe Ebog om IVS og få en bedre viden om hvordan du kommer videre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)