Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakkelabels.dk???

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor laver du ikke bare en god aftale med PostDK eller GLS direkte?

Vær lidt kæk når du fortæller hvor mange pakker du kommer til at sende - så bliver prisen lidt bedre ;-)

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er skam forsøgt Silas. Men det har ikke været med det store held. Deres priser er helt ude i hampen. Pt er jeg i gang med at presse post dk lidt og så må vi se hvad resultatet bliver.

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Helle

Jeg har talt med kundeservice om din henvendelse i går. 

For at sikre, at vi alle er på samme side, skal det lige slås fast, at Post Danmarks volumenvægtsberegning gælder for alle erhvervsaftaler med Post Danmark. Det er ikke noget, vi som virksomhed fastsætter eller vælger, men noget, der er generelt gældende for alle, der sender pakker via erhvervsaftale med Post Danmark.

Vi er opmærksomme på, at større pakker, der ikke vejer ret meget kan være dyre at sende med Post Danmark. Derfor vil jeg gerne henvise til, at vi også tilbyder forsendelse med GLS. GLS har nogle dimensionsbegrænsninger, der er relativt store (se dem her: http://www.pakkelabels.dk/praktisk/pakketyper-hos-gls/) , og inden for dem er det den fysiske vægt, der afgør prisen for forsendelsen.

Som det bliver nævnt her i tråden vil vi selvfølgelig meget gerne imødekomme vores brugeres ønsker og behov. Lige netop prisen har vi brugt meget tid og mange møder på at forhandle så lav som den er nu – prisen er absolut en af vores hovedprioriteter, og vi arbejder selvfølgelig hele tiden på at kunne tilbyde vores brugere de bedst mulige priser og vilkår.

Vi hører naturligvis  meget gerne fra dig hvis du har andre forslag til tiltag, der kunne gøre din hverdag ifm. forsendelse lettere. 

Mvh. Sophie//Pakkelabels.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sophie. Jeg tror de fleste indlæg, inkl. mit eget, var rettet mod PostDanmark og ikke Pakkelabels.dk. Jeg benytter mig selv af pakkelabels.dk og er rigtigt glade for jeres service, som jeg mener fylder et stort hul på markedet. Jeg tror mange har løbet med panden mod en mur hos PostDanmark, som først de seneste to år er begyndt at tilpasse sig markedet, efter en lang årrække med serviceforringelser og nedskæringer :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sophie

Når nu GulogGratis tilsyneladende kommer uden om volumenvægt, hvorfor kan Pakkelabels så ikke også komme det?

mvh. Thomas

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan Pakkelabels skam også. Deres aftale lyder noget ala; maks 50kg, fast pris xx kr, xxx.xxx pakker/år. Volumen Per pakke er slet ikke i spil i sådanne aftaler her.

Det er blot en måde hvorpå, at der kan tjenes ekstra på sådan en service.

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Pakkelabels.dk har et meget tæt samarbejde med Post Danmark, og vi følger de regler og retningslinjer, der bliver udstukket fra dem.

Som sagt er alle erhvervsaftaler hos Post Danmark baseret på volumenvægt.  Hvordan andre virksomheders forretningsmodeller ser ud, og hvorvidt de følger de givne retningslinjer er ikke noget, vi kan redegøre for.


Hej Christoffer

Det er desværre ikke tilfældet. Vi afregner efter volumenvægt pr. forsendelse hos Post Danmark.

Mvh. Sophie//Pakkelabels.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas:
Når nu GulogGratis tilsyneladende kommer uden om volumenvægt, hvorfor kan Pakkelabels så ikke også komme det?

Jeg gætter på, at Gul&Gratis har lavet en gennemsnitsberegning, så de dermed kan simplificere deres prismodel. De afregner formentligt med volumenvægt mod PostDanmark, men har valgt en anden afregningsform mod deres kunder.

Det kan Pakkelabels.dk også gøre - det kræver blot noget statistik omkring ens kunder og deres forsendelser - men i sidste ende er den slags jo altid en vurdering fra virksomhed til virksomhed. Hvis man afregner anderledes ud mod sine kunder end ud mod ens leverandører medfører det jo en risiko for tab, hvis kunderne pludseligt agerer anderledes end forventet.

Som eksempel vil Gul&Gratis nok ikke have samme priser, hvis samtlige kunder pludseligt begyndte at sende pakker på 500 gram, men som fyldte 100x100x100 cm.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)