Hej Amino Vi har desværre fået en pakke retur fra en kunde, men vi er i tvivl, om vi bør kreditere hele beløbet eller blot en del af det. Situationen er den, at kunden har bestilt en pakke med fire chipoloer (en chip der kan spore og ringe til dine forlagte ting). Pakken bliver returneret med den begrundelse, at kunden ikke føler de får brug for dette produkt alligevel - lyden fra chippen er ikke høj nok. Dette er selvfølgelig helt fair. Det eneste problem er, at emballagen er brudt på alle fire enheder, hvilket selvfølgelig forringer værdien, da de ikke længere kan videresælges. Bør jeg blot kreditere kunden det beløb de i første omgang har betalt, eller skal vi svare kunden, at vi desværre ikke kan kreditere hele beløbet grundet værdiforringelsen, og måske give dem mulighed for at få fremsendt produktet igen? Vi skriver klart og tydeligt på vores webshop: Hvordan ville I tackle situationen? Der er selvfølgelig kun tale om en enkelt ordre og dermed et mindre beløb, men det ville være godt at have på plads, hvis man skulle komme ud for dette igen. Med venlig hilsen Christian Lamberth - www.chipolo.dk |
Hvor højt et beløb taler vi om? Har kunden tødlerne købt hos jer? :)