Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren iværksætter/marketingsprofil søges til salg og marketing i start up.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

 

Jeg søger en partner til at joine det nye Uber indenfor bogholderi!!! Din opgave vil være at stå for alt salg og marketing

 

Store virksomheder har know how og størrelsen til at outsource deres bogholderi til lande med lave lønomkostninger. Beancounting.dk er en bogholdrivirksomhed, hvis vision er at give de samme outsourcing fordele til små og mellemstore virksomheder, som de store har. 

 

En uddannet bogholder fra Bangladesh koster DKK 3.000 per måned inklusiv alt. Beancounting.dk finder bogholderen, oplærer dem i E-Conomic og best practice processer. Vi sælger dem derefter videre med en dansk bogholder, som support til det der svarer til DKK 15.000-20.000 per måned. Det er mindre en halv pris af en dansk bogholder, når man regner alle omkostninger med. 

 

Vi har været i gang i 4 måneders tid og har ca. 10 kunder og en omsætning på DKK 160k per år. Vi har kontor i kødbyen, 2 interns, 1 mand i Bangladesh (snart 3) og en CEO i DK. Derudover har vi samarbejde med en dansk revisor, dansk bogholder og et advisory board med 4 meget tunge erhvervsfolk. 

 

Du er velkommen til at kontakte mig på 28157074 eller mb@beancoutning.dk hvis ovennævnte har interesse. 

 

Mvh

 

Michael Brandt

dk.linkedin.com/pub/michael-brandt/3/59b/35

www.Beancounting.dk

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

 Sendt dig en PB

Tilmeldt 17. Dec 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kjeppe, 

Jeg har sendt dig en besked. 

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Hvad forventer du af en partner? Kapitalindskud, rådgivning, andet?

Venligst,
Kenneth

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Tilmeldt 17. Dec 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kenneth,

Jeg soeger en der kan arbejde minimum et par dage om ugen og kan hjaelpe med at vokse forretningen. Dkk 10k skal som minimum indskydes for at vise at du er committet.

Send mig en personlig meddelelse saa kan vi tage en snak. Fyi er til konference hele weekenden fra morgen til aften saa jeg kan foerst vende tilbage til dig mandag, hvis du vil hoere mere. Ha' en god weekend.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)