Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sygemelding til arbejdsgiver

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Er der nogle regler om, hvor mange timer før møde tidspunkt, man skal give besked til sin arbejdsgiver, om at man er syg?
Min medarbejder har meldt sig syg kl 09.00 på Facebook... men har først set det 9.45, også er der 15 min. til at finde en afløser..

Tak

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne selv give dine medarbejdere nogen retningslinier for hvorledes de meddeler sygdom, således at du sikrer at beskeden når frem uden unødig forsinkelse.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

mackhaidang:
Min medarbejder har meldt sig syg kl 09.00 på Facebook
Du har vel fortalt dine medarbejdere hvad du forventer dig af dem - ellers var det en god start.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

.... mener også at det er normalt at have et punkt i ansættelseskontrakten hvor emnet er beskrevet.

I en typisk standard ansættelseskontrakt står der, at medarbejderen skal melde sig syg "..... så hurtigt som muligt, og senest ved normal arbejdstids begyndelse". Ved godt, at dette ikke giver lederen meget tid at løbe på, men det er den "risiko" der nu engang er.

Jeg ville derudover aldrig acceptere en sygemelding på Facebook. Den skal være telefonisk, og så har du den jo også med det samme.

Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

mackhaidang:

Hejsa,

Er der nogle regler om, hvor mange timer før møde tidspunkt, man skal give besked til sin arbejdsgiver, om at man er syg?
Min medarbejder har meldt sig syg kl 09.00 på Facebook... men har først set det 9.45, også er der 15 min. til at finde en afløser..

Tak

Surprise På Facebook?!

Det må være en joke.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)