Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan dokumenterer jeg at min mor har forældremyndighed over mig?????

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej herinde.
Jeg er under 18 og har sendt en ansøgning til statsforvaltningen i håb om at få CVR nummer.
De skriver til mig at de mangler dokumentation på, at min mor har den fulde forældremyndighed over mig og min mor kan ikke finde papiret over forældremyndighed fra dengang jeg blev født. Jeg har Googlet en del omkring det, men kan ikke finde svar på mit spørsmål. Nogle herinde som kan hjælpe? Det vil betyde virkelig meget, da jeg skal sende ansøgningen igen inden i overmorgen:/.
Mvh. Erik.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig. Man skal indlevere ansøgning om forældremyndighed til Statsforvaltningen, hvorefter de træffer beslutning (og sagen evt. senere går i Retten). Selvfølgelig kan de dokumentere det for dig. Hvis ikke, må du sige tak for snakken til praktikanten og bede om at få én, som enten kan finde og sende den ELLER kan fortælle dig, hvor du kan få den. Jeg kan ikke lige gennemskue, om man kan møde op personligt for at få svarene. Du skal regne med en vis ekspeditionstid. Måske er det dokumentation nok, hvis du kan få både din far og mor til at skrive under på det?

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres svar! Jeg vil prøve at gå videre med det! :).

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)