Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogle af jer derude som har lyst til at gribe en kreativ sjæl i armene?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen derude.

Jeg søger lige i øjeblikket en elevplads som mediegrafiker, da jeg har både viljen og lysten til at lære faget til bunds og jeg er sikker på at jeg vil blive en loyal medarbejder som i vil være glad for og sætte pris på. Jeg søger en plads overalt på Sjælland, da jeg gerne vil transportere mig selv længere, hvis det betyder en lille plads til mig.

Moden kvinde på 27 er jeg, der gerne skulle starte på mediegrafiker uddannelsen her til august på Roskilde Teknisk Skole og efter de 20 ugers grundforløb rigtig gerne vil ud i en god virksomhed som elev og være til nytte for dig.

Mine kompetencer på nuværende tidspunkt: 

*Bestået Grundforløb som Web-intergrator. (Tog dette da det indebar læring af visse programmer som jeg mente vil stå mig stærkere, såsom: Photoshop, lidt InDesign, og DreamWeaver)

*Har gået et halv års praktik hos freelance grafiker Anette Krag. (uddybning og lærning af Photoshop og design)

*Har haft en hobby forretning som tatovør. (Læring af kundekontakt og frembringe ideer fra sindet ned på visuelt design)

*Selvlært tegner, taget kurser og styrke min kreative side.

Jeg har fundet mit kald indfor mediegrafiker branchen, da jeg faktisk hele tiden arbejder på det, selv i fritiden hvor jeg hele tiden ser de diverse produkter og ønsker/eller udvikle dem bedre, og styrken i min fantasi og ideer kan gøre det muligt. Jeg synes ideen om informationer blandet med design er et genialt koncept. Hårde facts sammen med blød kunst. Der vil konstant være nye ideer og udfordringer i den branche, og det elsker jeg ved den. At man hele tiden er i udvikling med sine evner og sig selv. 

Så hvis der er nogle som ønsker en målrettet stræber, med bløde kanter og en kreativ sjæl, som kan slå mure ned så send mig endelig en mail, eller hvis nogle har nogle ideer til hvor man kunne sende en frisk uopfordret ansøgning til, så giv besked...

Tusinde tak for jeres tid.

(Jeg vil selvfølgelig sende min portfolio ud til de interesseret)

fantasiawave@ymail.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)