Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange herinde bruger salgscoach ?? eller har i overvejet det

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 27
Fra  Mads Husum Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke en salgscoach men har været med til at hjælpe mig med at sælge mere og bedre.

Sidste sommer arbejdet jeg på et lager samtidig med at jeg gik og lyttede til lydbøger. Der findes en masse lydbøger af kendte salgs folk på servicer som fx "storytel" der kan være med til at forøge salg. Har altid været af den opfattelse at søge viden hele ens liv et vigtigt hvis man gerne vil udvikle sine evner, som fx kunne være salg. Samtidig koster det ikke en masse ud over nogle firtids timer, men hvis man lytter og noterer de vigtigste punkter ned i lydbøgerne, kan man altså få nogle ret fede tips til at sælge!

Hilsen Mads.

Styrk dit personlige brand med en personlig hjemmeside - madshusum.com/hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Fra  Rabell Aps Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Det kan helt sikkert give dig meget ift. din spørgsteknik og ikke mindst hvordan du præsenterer dit eget produkt eller ydelse til kunderne at bruge en salgstræner.

Hvis du har lyst til nogen helt gratis tips og tricks, vil du få meget ud af at læse min blog Salg for IKKE-sælgere, der lige netop fokuserer på, hvordan utrænede sælgere som dig kommer i gang med at fokusere på, hvordan du kan optimere din kommunikation med kunderne, så du tjener endnu flere penge:

http://salgforikkesaelgere.dk/

Du er altid mere end velkommen til at skrive spørgsmål i kommentarerne på bloggen, som jeg vil svare på efter bedste evne.

Mange hilsner 

Henrik

Tilmeldt 13. Apr 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Innvo-Consulting Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Jeg vil meget gerne læse din blog :) Men skal lige siges jeg har rigtig meget erfaring som sælger og har altid været en topperfomer, derfor jeg har besluttet mig for den dag idag og lære fra mig og gå i den retning.

Jeg er bare nysgerige omkring hvor mange som bruger en salgs coach den dag idag og hvad folk tænker omkring at have en salgscoach tilknyttet. :)

Med venlig hilsen

Mikkel :)

Fra Nærum
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Connection Management A/S Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Ring til mig i morgen for en kort snak?

26 71 83 83

Jeg har 2 møder i løbet af dagen så hvis jeg ikke tager den så lig en besked så skal jeg nok vende tilbage.

De bedste

Michall Helmbæk

Fra København S
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Fra  Rabell Aps Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Ok, god pointe. Min egen erfaring med at få tilknyttet en coach i mit eget salg er, at det virker. Jo mere fokus du har på spørgeteknik og aktiv lytning osv, desto bedre bliver dine resultater. Så hvis du ikke ved noget om det, giver det supergod mening at få en coach tilknyttet. Men nu er jeg jo også en "believer". :-)

Ligemeget hvilket niveau du er på, er det godt at blive udfordret på sin teknik.

Fra København S
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Fra  Rabell Aps Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget helt andet. Jeg er altid på udkig efter gode sælgere, som jeg kan interviewe til bloggen. Var det noget for dig?  Så kan vi lave et sjovt Skype-interview til inspiration for andre. Hvis du har et site, får du naturligvis et link ind til det. :-) 

Tilmeldt 13. Apr 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Innvo-Consulting Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det lyder meget sjovt, kan du sende mig lidt mere info. på Mikkel@innvo-consulting.dk

så kan vi lige snakke lidt nærmer omkring det ?

med venlig hilsen

Mikkel

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)