Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økonom tilbyder rådgivning/udarbejdelse af analyser mv.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle friske iværksættere.

Jeg er en økonom, der er uddannet, HA og cand.merc.aud. og siden har arbejdet 3 år som forretningscontroller på Aarhus Universitet, hvor jeg har arbejdet med budgetlægning, regnskab, regnskabsopfølgning, ledelsesinformation og diverse ad hoc analyser og notater.

Jeg vil gerne lave et skifte til at arbejde med driftsøkonomi i stedet for rent politisk baseret økonomistyring. Jeg har masser af teori i bagagen, men det ligger nogen år tilbage og jeg mangler den praktiske erfaring.

Derfor vil jeg høre herinde om der er nogen, der kunne have brug for hjælp til det økonomiske i jeres virksomhed. Enten i forhold til regnskabet eller nogen økonomiske analyser i vil have lavet. Måske formidling af økonomiske data.

Jeg vil tilbyde i første omgang at arbejde helt gratis, også hvis du bare har en enkelt opgave der skal løses. Hvis det viser sig at der er basis for et længere samarbejde kan vi snakke nærmere om pris og omfang. Jeg er åben for alt mellem enkeltstående opgaver engang imellem og til en fuldtidsstilling.

Jeg er ikke kreativ og er ikke det store sælgertalent, hvorfor jeg aldrig selv bliver den store iværksætter. Men jeg har styr på tal og formidling af dem og arbejder meget struktureret. Jeg tager mit arbejde alvorligt og overholder altid deadlines.

På nuværende tidspunkt har jeg et fuldtidsjob og vil derfor primært være tilgængelig til møder om aftenen og i weekenderne i Århus området eller via Skype el. 

I kan kontakte mig her på siden eller på mail på apedersen85@gmail.com. Er der noget du er i tvivl om så spørg hellere en gang for meget end for lidt.

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt tilbud . Stor ros til dig.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)