Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop, med sexlegetøj til mænd.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil vi gerne have lidt feedback på vores nye webshop som kan ses her www.fuck-shop.dk Jeg vil skynde mig at sige at vi forhandler sexlegetøj til mænd, så finder du den slags stødende springer du naturligvis bare over.

Nu skriver jeg det er en webshop, men det er det faktisk ikke. Det er en affiliate-side hvor så vi sender faktisk bare kunder til vores samarbejdspartnere.

Men hvad mener i?

Er siden bygget fornuftigt op?

Er der noget der skal gøres anderledes?

Har den nogen gang på jorden?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Den ligner på ingen måde en webshop, nærmere en form for blog. Men med wordpress er der ikke meget andet at forvente.

2) Skjul dine affiliate links, de er ikke særligt pæne at se på i urlboksen i bunden af browseren. Brug pretty url eller hva det plugin nu hedder til at lave noget á la fuck-shop.dk/køb/produktnavn. Langt pænere.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas tak for feedback

Tja vi ved måske ikke bedre men hvad er det du mener der gør at den ikke ligner en shop?? og hvad har wordpress at gøre med dette?

Som jeg skriver er det jo heller ikke en decideret shop, men en affiliate-side. Vi mente faktisk at vi havde fået et nogenlunde spiseligt shop look, men måske har vi fejlet.

Mht. til at skjule affiliate links så anede vi heller ikke at der var mulighed for det. Men tak for tippet og vi får sendt forslaget vidre til ham der har lavet siden

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:
1) Den ligner på ingen måde en webshop, nærmere en form for blog. Men med wordpress er der ikke meget andet at forvente.

Der tager du fejl. En hjemmeside med WordPress som CMS kan styles præcis som man ønsker, man er altså ikke bundet til et bestemt look, så hvis man har den rette web-leverandør kan udseendet bliver præcis som man ønsker.

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen hvorfor giver Jonas så wordpress sådan en ublid medfart?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

praktikanten86:

Jamen hvorfor giver Jonas så wordpress sådan en ublid medfart?

Fordi vi alle har forskellige holdninger til forskellige systemer, ligesom nogle foretrækker cyklen fremfor bilen - og personligt foretrækker jeg nu også selv prestashop, da det netop er lavet som en webshop CMS. 

Jeg har ikke været inde på din side og kigge, men vil blot kommentere på navnet - det navn som du har valgt, virker vulgært og går over min personlige grænse. Det virker desuden useriøst, hvorfor jeg overhovedet ikke ville tage din webshop i betragtning :)

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok det giver mening.

Og tak for feedback Arne. Det er da en saglig kritik man kan forholde sig til

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne G.:
Fordi vi alle har forskellige holdninger til forskellige systemer, ligesom nogle foretrækker cyklen fremfor bilen...snip 

WordPress, Prestashop, Magento osv. er KUN det man ikke ser, altså selve CMS´et. Du kan tage et design og så kan du kode det 100 % identisk til alle tre platforme.

Så det et lidt noget ævl at sige at det grafiske udtryk har noget at gøre med om man foretrækker et CMS fremfor et andet, for det har det ikke.

Der er mange designs til WordPress der ligner hinanden, og der er mange designs til Prestashop der ligner hinanden, men det er ikke ensbetydende at en WordPress side/shop altid har dette look.

Så trådstarter, for at svare på hvorfor Jonas skriver som han gør om WordPress, så er det sikkert bare fordi han ikke kender til custom made templates.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Jonas:
1) Den ligner på ingen måde en webshop, nærmere en form for blog. Men med wordpress er der ikke meget andet at forvente.

Der tager du fejl. En hjemmeside med WordPress som CMS kan styles præcis som man ønsker, man er altså ikke bundet til et bestemt look, så hvis man har den rette web-leverandør kan udseendet bliver præcis som man ønsker.

Det er rigtig nok, men det jeg ofte ser er, at man knalder et standard tema op, installerer et commerce plugin, typisk woocommerce, og kalder det en webshop. Det må jo også gerne ligne. Når man klikker på OP's kategorier, ser man tekst der cuttes af. Der tænker jeg blog, ikke webshop. Heller ikke selvom det er en affiliate "webshop". På siden står der også ordret "Fuckshop er uden tvivl Danmarks billigste og mest overskuelige sexshop for mænd." Sidstnævnte er så mere på webshop punktet mere end det at det er wordpress.

Jeg har intet imod webshops bygget op i wordpress, så længe det ikke kalder sig ét, men ligner noget helt andet.

praktikanten86:

Jamen hvorfor giver Jonas så wordpress sådan en ublid medfart?

Lige i dit tilfælde, mener jeg (personligt) ikke at webshop og wordpress arbejder for godt sammen. Det er så på grund af temaet, det får mig på ingen måde til at føle det er en webshop. Mere en samling af produkter (hvilket det er), som testes og anmeldes. Så indgangsvinklen er måske lidt skæv i forhold til det.
Men igen, ingen had på wordpress som sådan, gøres det ordentlig virker det godt, men gør det ikke, holder det slet ikke.
Om ik andet, så god vind med siden.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

I får mange tak hele bundet.

Jeg vil dog sige at debatten måske blev afsporet en smule, da det hurtigt kom til at handle om hvorvidt man foretrækker cyklen frem for bilen. Men fred være med det.

To ting har vi lært:

1. Vi skal ikke foregøgle at det er en webshop når det bare er en simpel affiliate-side

2. Navnet FUCKSHOP byder nogle folk imod.

I og med at vi ikke har modtaget så voldsom kritik som visse andre når de ønsker feedback er vi dog rimelig fortrøstningsfulde. Tit og ofte ser man wehshops få rigeligt med kritik af Amino brugere, og det har ikke været tilfældet her. Og nej det er ikke fordi folk ikke har set shoppen. Der er kommet så rigeligt med besøgende fra Amino.

Så vi giver projektet lidt tid og heldigvis har vi en god platform at annoncere fra, og der er da allerede også registreret salg.

Skulle andre have lyst til at give os feedback kunne det være fedt. Her tænker jeg på feedback til selve siden og ikke så meget hvilket styresystem der er anvendt.

God dag

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)