Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører - hjælp!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:
Men det kræver selvfølgelig at være import registreret som bare er et ekstra krys på din moms registring, længere er den ikke :-)

Jo den er meget længere. Og du viser desværre med din manglende viden på området at det er ikke dig man skal henvende sig til.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Jack:
men her er massere af gode vare, som ikke bryder nogen patent rettighedder, i bund og grund så er det Shenzhen det meste af alt mobilt tilbehør som der bliver solgt kommer fra..

Nu er det jo de her mærker han efterspørger = Det er ting til iPhone, Samsung, GoPro og Playstation. Så hvis han køber dem billigt fra Kina er det helt sikkert Kopi varer og så får han alvorlige problemer som sikkert også medfører erstatningssager bagefter. Så derfor er det ikke særlig smart at du råder ham til at købe varerne i Kina. Hvis du absolut skal råde ham til noget så prøv at gøre det så han ikke kommer i klemme bagefter. Det vil helt sikkert også højne din egen troværdighed som leverandør, eller hvad du nu er ?.

Michael han skriver ordret citat "er ting til iPhone, Samsung, GoPro og Playstation" der findes masser af uorg udstyr, han har aldrig nævnt noget om originale dele fra mærke vare producenterne, så jeg ved ærligtalt ikke hvor du vil hen?

Det er heller ikke forbudt at sælge covers som passer til iPhone eller andre, du må enda lave dem selv og sælge :-)

iWatch tilbehør er allerede på vej, det er der heller ikke noget galt i at sælge.. se vedhæftet billeder (selvfølgelig skal man ikke skrive orginalt og bruge appels logo) se billeder

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Klik på billede for stor

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Jack:
Men det kræver selvfølgelig at være import registreret som bare er et ekstra krys på din moms registring, længere er den ikke :-)

Jo den er meget længere. Og du viser desværre med din manglende viden på området at det er ikke dig man skal henvende sig til.


Jeg vil gerne bede dig uddybe?

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:
så jeg ved ærligtalt ikke hvor du vil hen?

Ahh Come on Du ved lige så godt som mig at 90% af det Kineser gejl du sælger overtræder en eller andens rettighedder eller lovgivningen i modtager landet.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Jack:
så jeg ved ærligtalt ikke hvor du vil hen?

Ahh Come on Du ved lige så godt som mig at 90% af det Kineser gejl du sælger overtræder en eller andens rettighedder eller lovgivningen i modtager landet.



Du er tydeligvis ikke klar over hvad du snakker om.. så klap lige hesten :-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:
Jeg vil gerne bede dig uddybe?

Du prøver på at få det til at se meget enkelt ud og han skal bare lige sætte et lille kryds. Men det fritager ham jo ikke fra at han skal betale den rigtige moms samt Told og afgifter. Det er ham der skal sørge for at produkterne har de rigtige certificeringer samt ikke er kopi varer og er fremstillet af ikke giftige materialer. Og det er også ham der sidder med erstatningsansvaret hvis produkterne alligevel viser sig at være farlige. Du har jo selv frasagt dig enhver garanti så husk lige at lægge fakta på bordet næste gang.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Jack:
Jeg vil gerne bede dig uddybe?

Du prøver på at få det til at se meget enkelt ud og han skal bare lige sætte et lille kryds. Men det fritager ham jo ikke fra at han skal betale den rigtige moms samt Told og afgifter. Det er ham der skal sørge for at produkterne har de rigtige certificeringer samt ikke er kopi varer og er fremstillet af ikke giftige materialer. Og det er også ham der sidder med erstatningsansvaret hvis produkterne alligevel viser sig at være farlige. Du har jo selv frasagt dig enhver garanti så husk lige at lægge fakta på bordet næste gang.


Nu handler tråden ikke om regler for import, men trådstarter søger en leverandør, så forstår slet ikke dine angreb

Det er altså ikke svære at importerer end man vil gøre det til, trådstarter søger leverandør, hvis han ville lære om reglerne for import havde han nok spurgt om det, jeg har bare gjordt ekstra venligt opmærksom på man skal huske det lille kryds på moms registerings blanketten, hvor svært kan det være :-)
 
alle kan finde en masse brugbart info her på Amino om import, tror bare du vil ævle.. Husk her er jeg lidt længere fremme, helt præcist 6 timer, så jeg vil sige godnat :-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)