Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører - hjælp!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg skriver herinde, da jeg er meget i tvivl om noget. Her om nogle uger skal jeg starte en webshop, som enten bliver med noget elektronik eller så bliver det noget med ure. Derfor skal jeg bruge nogle leverandører jeg kan stole på. Jeg ved ikke hvordan jeg finder leverandører og vil derfor høre om i har nogle gode tips eller andet. Jeg kender AliExpress og miniinthebox og vil virkelig gerne høre folks mening om dem. Skal jeg bruge nogle andre end dem? Jeg håber nogle kan hjælpe! :) 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 06:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er mere specifik hvad du vil købe og hvor meget er det meget nemmere at hjælpe dig

vil du købe engross fra Kina er vi nogen stykker her på Amino som allerede bor i Kina og har div kontakter afhængie af hvor vi er bosat,
da Kina groft sagt fungerer på sådan en måde hver by har sit spiciale, en by kan lave eletronik en anden er god til silke og en 3 er god til møbler osv.

for at købe billigt engros skal der lidt mængte på, jeg er stødt på mange her fra Amino som gerne vil åbne en webshop, som ikke engang har 10.000 at købe ind for, og så er det ikke helt så nemt at købe engross  

 

 

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 17. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack.

Det er ting til iPhone, Samsung, GoPro og Playstation.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

mixo555:

Hej Jack.

Det er ting til iPhone, Samsung, GoPro og Playstation.

Her skal vi til Shenzhen, jeg kender området/byen kommer her hver uge, så kan jeg godt hjælpe
du er velkomme til at smide en mail på km@buymecca.com med flere detalier, så kan vi kikke på det

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:
Her skal vi til Shenzhen, jeg kender området/byen kommer her hver uge, så kan jeg godt hjælpe
du er velkomme til at smide en mail på km@buymecca.com med flere detalier, så kan vi kikke på det

Og du garanterer personligt at det ikke er Kopivarer ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Jack:
Her skal vi til Shenzhen, jeg kender området/byen kommer her hver uge, så kan jeg godt hjælpe
du er velkomme til at smide en mail på km@buymecca.com med flere detalier, så kan vi kikke på det

Og du garanterer personligt at det ikke er Kopivarer ?.

Hvad mener du med det? selvfølgelig kan du ikke købe orginale Apple vare fra en fabrik i Kina det siger jo sig selv !

men her er massere af gode vare, som ikke bryder nogen patent rettighedder, i bund og grund så er det Shenzhen det meste af alt mobilt tilbehør som der bliver solgt kommer fra..

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 17. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen er det lovligt?

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

mixo555:

Jamen er det lovligt?

Selvfølgelig, hvorfor skulle det ikke være lovligt at lave buisness?

Men det kræver selvfølgelig at være import registreret som bare er et ekstra krys på din moms registring, længere er den ikke :-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mixo, du skal nok have lidt mere styr på sagerne, før du begiver dig ud i dette.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:
men her er massere af gode vare, som ikke bryder nogen patent rettighedder, i bund og grund så er det Shenzhen det meste af alt mobilt tilbehør som der bliver solgt kommer fra..

Nu er det jo de her mærker han efterspørger = Det er ting til iPhone, Samsung, GoPro og Playstation. Så hvis han køber dem billigt fra Kina er det helt sikkert Kopi varer og så får han alvorlige problemer som sikkert også medfører erstatningssager bagefter. Så derfor er det ikke særlig smart at du råder ham til at købe varerne i Kina. Hvis du absolut skal råde ham til noget så prøv at gøre det så han ikke kommer i klemme bagefter. Det vil helt sikkert også højne din egen troværdighed som leverandør, eller hvad du nu er ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)