Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Responsive Slider" til wordpress.. virker, virker ikke...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften, Amino.

Jeg er ved at lave to nye hjemmesider, begge i det samme wordpress theme. Det der skal gøres er at få installeret "resonsive slider", der gør det muligt at sætte tre billeder ind på toppen af siden, som så kører på skift. Billedet i slideren er 590x590, hvilket fylder halvdelen af slideren - anden halvdel består af et gråt felt i samme størrelse med link til en af de underliggende sider. 

Det fungerede fint på den første side. På den anden side har jeg installeret slideren fuldstændig som ved den første, men den virker ikke. Enten dukker den ikke rigtigt op eller det er kun billedet, der er der og så ikke den anden halvdel. 

Jeg har siddet med det her siden i formiddags og kan ikke finde en løsning. 

Slideren fungerer i øvrigt på den måde, at man tager en shortcode og lægger ind i themets koden under headeren. 

Hvis der er en der gider at hjælpe, så ville jeg være super taknemmelig - for jeg kan ikke finde løsningen. God aften til jer alle!

Venlig hilsen, Lars

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars:
Slideren fungerer i øvrigt på den måde, at man tager en shortcode og lægger ind i themets koden under headeren. 

 Hej Lars.

Jeg tror ikke at den shotcode skal ligges i themet i headeren. man plejer bare at sætte den ind på den side som man ønsker slideren på.

Men du kan prøve denne slider som er en af de bedste og nemmeste at arbejde med: Cyclone Slider 2

Kan sættes ind på alle sider, hvor du ønsker det.

Mvh. Niels

Webdesign

 

https://itwebsite.dk

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels, 

tak for dit svar. Det sjove er, at jeg har gjort det ved en anden side og at det virker ganske udmærket. Jeg har også prøvet at sætte den ikke fungerende ind på en side, men den er gået helt kold (i starten kom den da i det mindste op) og jeg er efterhånden lidt træt af det. Der er bare ikke rigtigt nogen forklaring for, hvorfor det ikke skulle virke..

Jeg vil kigge på den du nævner - dog tror jeg ikke at den passer sammen med themet på den måde. 

Men tak for hjælpen!

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars.

Hvad hedder den slider du bruger?

Du kan se Cyclone Slider 2 i brug her: http://stylelegs.dk/ hvor der er flere slider på den samme side.

De er bare sat ind som shotcode på siden.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels, 

tak for din hjælp. Jeg har heldigvis fundet ud af det nu, så det er bare dejligt. Jeg bruger en der hedder "responsive slider".. kan dog ikke lige huske hvad ham der har udviklet den, hedder...

5 stjerner herfra for god hjælp. God dag til dig!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)