Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil folk tilføje artikler til mit site?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

På NemProgrammering.dk - Lav din egen hjemmeside , har jeg tilføjet en ny funktion, hvor folk kan tilføje deres egne artikler og videoer helt uden en registeret bruger. Se linket i top-nav.

Men tror i der er nogen der vil anvende denne funktion, og hvad vil i evt. mene der skal til for at få folk til at indesende artikler og videoer :-)

Jeg tænker her på hvilke "salgsagumenter" jeg bør have?

Mvh.

Thomas

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

De skal nok kunne se en eller anden form for gullerod. Jeg har selv en side som har special lavet funktion til at folk kan lave guides/whatnot, og indbyder til det overalt på siden, men selv med op til 5000 besøgende om dagen, er der endnu ikke én som frivilligt har gjort det.

Du skal kunne give dem en god salgstale til hvorfor de netop skal smide noget op på din side, og hvad de får ud af det.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Tak for dit svar.

Ja du har nok ret i at det er op ad bakke, men min forventning er heller ikke at få flere artikler om ugen. 2-3 om mdr. ville jeg være meget tilfreds med.

Nu kender jeg ikke din side, men det publikum der er på NemProgrammering.dk er meget dedikerede folk og jeg håber lidt at det er noget jeg kan "tappe in" i og får dem til at dele ud af den vide mange af dem har. 

Der har tidligere været en blog funktion, hvor man skulle registerer sig, godkendes og jeg ved ikke hvad - hvilket gjorde det ret umuligt at blive blogger. Her var der rent faktisk folk der gjorde det, og nu håbet jeg så at der måske er endnu flere der vil, nu når det er en del lettere :-)

Men tak for dit input!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)