Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Peter Aalbæk Jensen ???

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad mener Peter Aalbæk Jensen mon med sin svada mod revisorer advokater og banker?? De fleste er da selvstændige og ellers er de jo tilknyttet en selvstændig virksomhed. Mon ikke det bare er er surt opstød fra en som mener sig at være dårlig rådgivet?? Det kan jo forekomme overalt og behøver derfor ikke en generalisering. Sure opstød vejen til god dialog efter min mening.
Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

En rigtig ægte iværksætter, som har tænkt sig at ændre markedet på en måde som aldrig er set før (iPod, iPhone, iPad, Facebook etc) - kan ikke holde ud at høre på alle de "tunge drenge" som forsøger at fortælle en hvor urealitisk det er at gøre. 

Derfor vil jeg nu mene at Aalen har noget rigtigt i det han siger :-)

Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja man har lov til at have sine meninger. Men det er dybt useriøst at generalisere udfra at nogle er " lidt klogere"
Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Farverhus:
Ja man har lov til at have sine meninger. Men det er dybt useriøst at generalisere udfra at nogle er " lidt klogere"

Vil nu mene det er fint... Du skal nok hellere være efter alle de mennesker, der gentager hans ord - frem for ham.. 

Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person
Som nævnt kan du have din mening og glem så at belære mig.
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Farverhus

Ud fra dine svar til Jannik, er jeg i tvivl om dit formål med denne tråd. Vil du definere formålet? 

Vh Johnni

Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Det vil jeg ikke og slet ikke til en som synes generalisering er ok med henvisning til tidligere indlæg.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)