Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nanda-jewellery.dk søger input/forslag og konstruktiv kritik.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

jeg har et nyoprettet webshop hvor vi forsøger at sælge vores hjemme designede smykker. Firmaet har på hobby plan solgt engro til butik på strøget samt butikker i udlandet. Vi søger nu at ekspandere på internettet, hvorfor input til forbedringer hvad angår sidens brugervenlighed og layout. Samtidig med at der også ønskes repons på produkterne. 

På forhånd mange tak.

Hilsen

Monica Christensen

www.nanda-jewellery.dk

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin lille shop! Jeg synes dog at det er ærgeligt at der er scroll på din venstre menu. DU kunne godt gøre dit logo mindre og rykke tingene sammen og så undgå at man skal scrolle i menuen. Smile

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Fin hjemmeside, men der er plads til lidt forbedring. 

Generelt kunne teksten godt være bedre, brug evt. en professionel tekstforfatter der har sans for markedsføring / storytelling.    

Hvorfor hjemmeside kun er på engelsk ? Er det internationale kunder i vil ramme så er de nok ligeglade med info om Post Danmarks levering i Denmark. Brug et anerkendt kurerfirma til jeres internationale Kunder. (virker mere troværdigt)

Det virker rodet at billeder i "Collection" ikke alle har samme størrelse.

I stedet for order "cross" burde i bruge det mere retvisende ord Crucifix.

"Amethyst ear hooks with sterling silver"  ikke korrekt engelsk! 

Hvorfor matcher CVR nr. ikke firma-navnet  virker ikke specielt professionelt.

I skriver om smykkerne "It all started as a hobby, with a few sterling silver jewellery handcrafted in our home."  hvor fremstilles smykker så nu? 

Er du tilmeldt ædelmetal kontrollen som loven kræver?   Er du tilmeldt så brug det aktivt på hjemmesiden, det giver sikkerhed for at kunden køber ægte sølv.

 

Mvh

Ravn

 

Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for input, Netguru. Jeg har taget det til mig, og har justeret det så man ikke skal scrolle. 

Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Ravn. Jeg har ændret cross til crucifix, og igangsat ændring af CVR navn, hvilket du har helt ret i. Vi er medlem af ædelmetal kontrollen, så ja helt sikkert det skal der stå på siden, så folk kan føle sig trygge. 

Vi har til hensigt at få internationale kunder, derfor det hele står på engelsk, men vi har løbende danske kunder som køber fra hjemmesiden, Men der skal selvfølgelig også være en udelandsk kurer på, til de internationale kunder. Her har vi faktisk undersøgt lidt omkring UPS.

De fleste af smykkerne bliver fremstillet på fabrikker rundt omkring i verden, men der bliver også produceret lidt hjemme. Dog ikke ligeså megt som i starten.

Hilsen Monica

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Monica

Først tak for jeres tilmelding til Stenmessen København, jeg læste om jeres nye shop herinde igår og I tilmeldte jer i dag, pudsigt sammentræf.

Nu ved jeg ikke om Shopify sætter nogle begrænsninger, men ellers ville jeg...

- Lave en ren dansk side hurtigst muligt (efterfulgt af en tysksproget).

- Rykke logoet op i toppen og gøre sommerfuglen lidt mindre.

- get Connected/Facebook linket ville jeg sætte til at åbne i et nyt vindue, da det er vores erfaring at folk meget hurtigt er afledt når de først rammer facebook (de går ikke tilbage via browserknappen).

- Varekategori siderne: Jeg ville få overskriften højere op (så den flugter med logoet) og sætte "sort by" og "valuta" side om side for at få varerne mere frem på siden

- Hvorfor er der en valutavælger i bunden af hver side, nå der også er en i toppen?

- Jeg har et ret anstrengt forhold til priser som 187,34 når vi snakker denne type varer. Havde det været en stikkontakt fra elgrossisten så fair nok, men for lækre smykker der godt må se dyrere ud end de egentlig er vil jeg hellere betale uden ørebeløbet. Måske der er andre der vil byde ind med råd om prissætning på denne type varer, det kan godt være det bare er mig??

God vind med shoppen

Troels, Stenmessen København (Sten- og smykkemessen 12.-13. september, Gladsaxe)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Minica

Dejligt at du kunne bruge forslagene til noget.  Der er stadig nogle fejl som du bør rettes.  Det skriftlige Engelsk er altså er ikke specielt godt, få en prof. til at lave " copy editing"  på det du allerede har skrevet.  prøv evt. at få en pris fra www.englishsupport.dk

Når du skriver tidspunkt til udenlandske kunder bør du skrive hvad tidszone  I befinder jer i f.eks 4:00 pm CET (Central European Time) / CEST (sommertime).

Shipping rate for Denmark is free:   Free of charge er mere korrekt.

Valuta: hvorfor er priserne opgivet i USD frem for EURO

Du næver intet om fortoldning ved salg til lande udenfor EU.  Husk der ikke skal opkræves dansk moms ved salg til f.eks Norge, Grønland , USA ...osv.

 

Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Troels. 

Ja desværre er der en del begræsninger på shopify ( medmindre man lige står med et kæmpe budget man kan poste i det). 

Jeg er også rigtig ærlig omkring de priser, men valutakurserne bliver hentet eksternt, så de omregner de priser vi har sat i USD, med den nyeste kurs. 

Vi har hørt fra en del andre at det er en god ide at man har det tilvalg at man kan vælge ud fra nogle valauta kurser, og ikke kun USD som vi har taget udgagnspunkt i. 

Vi ses til september. 

Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er rigtigt.. Men lige pt, har vi ikke desværre ikke det store budget til at kunne lave de helt store forbedringer. Men en copy editing er ellers en rigtigt god ide.

USD er valgt fordi at vi operere i usd med vores eksisterende suppliers. 

mange tak. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nanda-jewellery:
Men en copy editing er ellers en rigtigt god ide.

Det er jo ikke fordi du har meget teks, så det er vel spørgsmålet hvad det kan koste. Du kan jo altid få et tilbud.

USD vil nok skræmme en del Europæiske kunder væk.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)