Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger stort transportsamarbejde med fokus på kørsel af råvarer som grøntsager, kød og fisk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er i gang med at starte et firma og søger i den forbindelse en samarbejdspartner. Hvis du er oplagt eller kender nogle som er, skriv da straks nedenfor med navn og evt. kontaktoplysninger!

I starten er det tanken er at dit firma henter varer på hele det brolagte område øst for Sjælland 1 dag om ugen. Varer skal både være på frys, køl og tempererede temperaturer da det drejer sig om forskellige former for råvarer i form af kød, fisk og grøntsager. Varerne opbevares da natten over, hvor du nu foretrækker, og distribueres på Sjælland (primært i København) dagen derpå i tidsrummet 9-12 til faste adresser. Alternativt hentes og bringes varerne samme dag, men altid med levering mellem 9-12.
I løbet af nogle måneder er det meningen at servicen spredes til hele landet og til flere gange om ugen.

Need to:
- Opfylde første del af beskrivelsen ovenfor
- Erfaring gennem mange år med transport af fødevarer såsom kød, fisk og grøntsager!
- Vognmænd skal kunne finde ud af at kontrollere, hvad de "samler op" HVER GANG!
- Interesserede i aktivt udviklingssamarbejde med løbende møder og opdateringer
- God "servicecenter" som slutkunderne kan ringe til i tidsrummet 9-12, hvis deres varer ikke er dukket op.


Nice to:
- Kan opfylde hele beskrivelsen overfor
- Uafhængige vognmænd tilknyttede med faste ruter, så slutkunderne får en fast chauffør tilknyttet
- Mulighed for samkørsel, så transporten bliver billigere!
- Vogne skal være rimelig små og være opdelt, så de kan transportere flere temperaturer samtidigt (igen så det bliver billigere)
- Potentiel medejer af det firma, jeg vil starte.

Jeg håber på at få en masse bud på samarbejdspartnere, som kunne være interessante. Skriv løs!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)