Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

samarbejder partner søges til en virksomhed der sælger hjemmeside, webshop og andre IT systemer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en lille firma der hjemme hvor jeg udvikler  hjemsider og webshop (som bruger kan selv redigere uden hjælpe at prøgrammør), og andre IT systemer som kan sælges  her I  danmark.  Jeg har små netværk af web udvikler i andre lande der kan hjælpe mig hvis jeg har bruge for.

Jeg søger samarbejderpartner der kan bla. hjælpe mig at finde kunderne og kan give noget ideer om noget software som virksomheder i danmark kan købe(Jeg har bagrund af nepalesisk nationaliet der har fast bopæl i danmark) elller skaffe noget   små IT outsourcing fra stor virksomheder.  Jeg har noget andre kompetencer bla. bogholderi, virksomhedsrådgivning til små virksomhed, outsoursing,  osv som måske din virksomhed kan bruge.

MVH Nick

Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor bor du henne i landet ?

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,
Tak for svaret. Jeg bor i København.
Hilsner fra,
Nick

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick, 

Har du en hjemmeside, hvor man kan læse mere om din virksomhed? Bare for at få et lidt bedre indtryk af dig og din biks :-)

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Netguru89,
efweb.dk. Jeg mangler at redigere noget texter og design. Jeg har lidt trøvt nu. Hilsner fra Nick...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)