Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop, der fylder én side

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Korrektureksperten.dk Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg kan endelig præsentere min første virksomhed:
www.korrektureksperten.dk

Korrektureksperten er en hjemmeside, hvorpå man kan bestille korrekturlæsning på sine opgaver, ansøgninger, CV mv.
Håber I vil like den tilhørende facebookside:
www.facebook.com/korrektureksperten.dk

Selvom idéen er set før, synes jeg selv, at jeg har nogle gode forbedringer i støbeskeen,                                                                                                         så virksomheden på længere sigt kan distancere sig fra andre udbydere.

Tager imod ris og ros med kyshånd, jeg er selv blevet godt tilfreds, selvom det var en hård fødsel.

Mvh.
Steffen Mortensen
Korrektureksperten.dk

Mvh, Steffen Mortensen indehaver af Korrektureksperten.dk.

Facebook: www.facebook.com/korrektureksperten.dk

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Spændende koncept. Umiddelbart synes jeg din side er rigtig fint indrettet og det er nemt at danne et overblik over jeres service og priser. 

Et par mindre detaljer som jeg tænkte lidt på, da jeg kiggede på din side var:

- Du skriver lidt om hvad ekspress-levering koster, men hvor lang tid kan man normalt forvente hvis man ikke behøver ekspress? Man kan selvfølgelig se det når man bestiller, men personligt savner jeg lidt informationen på forsiden. 

- Sådan rent visuelt, synes nr. 5 ser lidt "alene" ud blandt de øvrige tal. Ved de andre står 2-3 linjers tekst, mens her står der kun betal. Jeg ville måske have skrevet noget ala: "Betal med visa dankort, dankort, mastercard og lignende betalingskort". 

 

Ellers synes jeg det er en rigtig fin side - held og lykke med projektet :)

Mvh Uffe

Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Korrektureksperten.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

uffehs:

Hej Steffen

Spændende koncept. Umiddelbart synes jeg din side er rigtig fint indrettet og det er nemt at danne et overblik over jeres service og priser. 

Et par mindre detaljer som jeg tænkte lidt på, da jeg kiggede på din side var:

- Du skriver lidt om hvad ekspress-levering koster, men hvor lang tid kan man normalt forvente hvis man ikke behøver ekspress? Man kan selvfølgelig se det når man bestiller, men personligt savner jeg lidt informationen på forsiden. 

- Sådan rent visuelt, synes nr. 5 ser lidt "alene" ud blandt de øvrige tal. Ved de andre står 2-3 linjers tekst, mens her står der kun betal. Jeg ville måske have skrevet noget ala: "Betal med visa dankort, dankort, mastercard og lignende betalingskort". 

 

Ellers synes jeg det er en rigtig fin side - held og lykke med projektet :)

Mvh Uffe

Hej Uffe

Tak for feedback, jeg er enig i at nr. 5 ser lidt ensom ud, og jeg tror det er en god idé at tilføje korttyper eller i hvert fald noget mere tekst.

Mht. tidspunkter for levering, så har jeg svært ved at se hvor tidspunkterne skulle stå.
Men ja der kunne måske godt være lidt information omkring dette, selvom jeg synes vores betalingsgateway gør det meget klart, hvornår man kan forvente at få sit dokument tilbage (senest).

Mvh
Steffen

Mvh, Steffen Mortensen indehaver af Korrektureksperten.dk.

Facebook: www.facebook.com/korrektureksperten.dk

Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Korrektureksperten.dk Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre der vil byde ind med positiv/negativ kritik? :)

Mvh, Steffen Mortensen indehaver af Korrektureksperten.dk.

Facebook: www.facebook.com/korrektureksperten.dk

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen1611:
Er der andre der vil byde ind med positiv/negativ kritik? :)

Hej Steffen
Det er lidt svært at være negativ overfor hjemmesiden. Den er meget stilren, informativ og nem at navigere rundt i. Held og lykke med det.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen.

Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Korrektureksperten.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Viggo Poulsen:

Steffen1611:
Er der andre der vil byde ind med positiv/negativ kritik? :)

Hej Steffen
Det er lidt svært at være negativ overfor hjemmesiden. Den er meget stilren, informativ og nem at navigere rundt i. Held og lykke med det.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen.

Hej Viggo

Tak for rosen, jeg synes også at hjemmesiden er blevet rigtig fin samt nem at navigere rundt på.

Mvh. Steffen

Mvh, Steffen Mortensen indehaver af Korrektureksperten.dk.

Facebook: www.facebook.com/korrektureksperten.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super flot og letoverskuelig side! Tillykke med dén ;-)

Jeg faldt over en enkelt ting og det var præsentationen af dig under "profiler".
Der står følgende:

"Steffen er sælger/grundlægger af Korrektureksperten.dk, og han er derfor ansigtet ud ad til.
Til daglig studerer Steffen Matematik og Økonomi på Københavns Universitet på 2. år.
Derudover har Steffen tidligere arbejdet som sælger, hvoraf han har erfaring inden for service, salg og kundekontakt."


Jeg ville ændre det til: "Steffen er grundlægger af Korrektureksperten.dk og fungerer som ansigtet udadtil (staves). Til daglig studerer Steffen matematik og økonomi på Københavns Universitet på 2. år. Steffen har tidligere arbejdet som sælger og har derfor god erfaring med service, salg og kundekontakt."

Det lyder i mine øre en smule mere prof end det der i forvejen står ;-)

God vind!

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Tillykke med opstarten!

Vil os lige byde ind med lidt ros, for ret fedt koncept og at du har gjort det så nemt og ligetil via din hjemmeside at alle kan være med og forstå det, også design delen og opsætningen af din hjemmeside er fantastisk og ja bare lækker at se på!
Så kunne måske godt finde på at "låne" lidt fra din opsætningen af hjemmesiden til min egen jeg er ved at starte op :)


Håber da at det kommer til at gå rigtigt godt fremover med din virksomhed. 

MVH

Steffan - Casual Senze

Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Korrektureksperten.dk Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Silas Majgaard:

Super flot og letoverskuelig side! Tillykke med dén ;-)

Jeg faldt over en enkelt ting og det var præsentationen af dig under "profiler".
Der står følgende:

"Steffen er sælger/grundlægger af Korrektureksperten.dk, og han er derfor ansigtet ud ad til.
Til daglig studerer Steffen Matematik og Økonomi på Københavns Universitet på 2. år.
Derudover har Steffen tidligere arbejdet som sælger, hvoraf han har erfaring inden for service, salg og kundekontakt."


Jeg ville ændre det til: "Steffen er grundlægger af Korrektureksperten.dk og fungerer som ansigtet udadtil (staves). Til daglig studerer Steffen matematik og økonomi på Københavns Universitet på 2. år. Steffen har tidligere arbejdet som sælger og har derfor god erfaring med service, salg og kundekontakt."

Det lyder i mine øre en smule mere prof end det der i forvejen står ;-)

God vind!

Hej Silas

Tak for rosen og ja du kan have ret i, at der måske skal rettes lidt i min egen salgstale

- men nu er det jo heldigvis ikke mig der skal læse korrektur, fordi jeg er bestemt ikke sprogligt anlagt :)

Jeg prøver at tage din kritik til mig og tænke over en mere professionel beskrivelse af mig selv.

Steffan Kristensen:

Hej Steffen

Tillykke med opstarten!

Vil os lige byde ind med lidt ros, for ret fedt koncept og at du har gjort det så nemt og ligetil via din hjemmeside at alle kan være med og forstå det, også design delen og opsætningen af din hjemmeside er fantastisk og ja bare lækker at se på!
Så kunne måske godt finde på at "låne" lidt fra din opsætningen af hjemmesiden til min egen jeg er ved at starte op :)


Håber da at det kommer til at gå rigtigt godt fremover med din virksomhed. 

MVH

Steffan - Casual Senze

Hej Steffan

Tak for rosen, vi er også glade for den!

Du må gerne låne lidt fra opsætningen, men husk der er en grænse og at man helst skal være original for at skille sig ud :)

Jeg kan som bonus information fortælle, at vi har fået en masse henvendelser allerede og at vi har større tiltag i støbeskeen.

Like forresten facebooksiden, hvis i nu en dag skulle få brug for korrekturlæsning: www.facebook.com/korrektureksperten.dk

Mvh, Steffen Mortensen indehaver af Korrektureksperten.dk.

Facebook: www.facebook.com/korrektureksperten.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)