Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan opretter man en "Læs mere" funktion i en webshop tekst?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers C
Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 44
Fra  BY LUX - bylux.dk Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har forskellige produktkategorier på min webshop. Under hver kategori vil jeg gerne ligge en tekst, men jeg ønsker kun at 2 - 3 linjer skal være synlige og så skal kunden kunne trykke på en "læs mere" funktion, som skal kunne folde resten af teksten ud. 

Mon der er nogen som har forstand på, hvordan sådan noget laves? Og endnu bedre, mon der er nogen som kender til det på en Dandomain webshop?

Vh. Louise

bylux.dk

BY LUX plakater er designet i Limited Edition a 100 stk.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvordan det laves i Dandomain, men selve funktionen hedder 'Accordion' og kan laves med både CSS3 (eksempel her) eller med Jquery (javascript, eksempel).

Det er noget enhver webdesigner kan lave for dig (eller burde kunne), men udfordringen kan være hvis det skal laves brugervenligt i Dandomain. Der kan man nok ikke rette så meget. Kan du tilføje scripts i Dandomain ved du det?

Fra Randers C
Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 44
Fra  BY LUX - bylux.dk Skrevet kl. 06:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

Tak for dit svar og forslag til at løse problemet på vores side.

Jeg har kigget lidt på dine forslag, og tænker at den måde at udfolde teksten på, vil gå lidt for meget ud over designet på siden, så har lidt mere i tankerne at lave en "Læs mere" funktion som der er anvendt i eksemplet på denne webshop http://www.sporthamburg.dk/brands.html#readmore Håber at du eller andre herinde, kan hjælpe med koderne til at lave sådan en funktion.

bylux.dk

BY LUX plakater er designet i Limited Edition a 100 stk.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøver ikke være præcis sådan. Grundlæggende handler det om at have en div boks i html som er 'hidden' som udgangspunkt og så bliver 'visible' når man trykket på en streg/knap/boks. Det er ret simpel jquery og som sagt noget som enhver webdesigner kan lave. Sæt opgaven på Amino Freelancer så er der sikkert en der kan klare det eller skriv til Dandomain support og spørg.

Fra Randers C
Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 44
Fra  BY LUX - bylux.dk Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har prøvet Dandomain, der blot henviser til deres samarbejdspartnere for hjælp, hvilket jo koster en del, så jeg vil følge dit råd med Amino Freelance, og så se om ikke der er en venlig sjæl der, som kan hjælpe med problemet.

Tak for hjælpen Erik :)

bylux.dk

BY LUX plakater er designet i Limited Edition a 100 stk.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)