Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til child theme wordpress

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Hisenta Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har været inde og lave et child theme til min wordpress hjemmeside. Men jeg kan ikke få det til at fungere. Jeg kommer lige med en forklaring på hvad jeg har gjort.

Jeg har hentet en FTP server (filezilla client), som jeg har lyntilsluttet til min wordpress konto. Jeg har oprettet en mappe som hedder storefront child og derefter en style.css fil. Jeg har været inde og aktivere mit tema på min hjemmeside. Hvilket jeg går ud fra betyder at den virker. Den ligner i hvert fald sig selv. Jeg var dog lige inde og rettet min menu til i tilpas. Men mit problem er så nu og jeg vil lave mine ændringer i mit child theme, så der ikke sker noget ved opdateringerne. Jeg har prøvet at ligge en kode ind, som skulle ændre baggrundsfarven men der sker intet. Jeg har prøvet at ændre i footer, men intet virker. Gør i ud fra min forklaring se om jeg gør noget galt? Skal jeg oprettet php filer for at lave ændringerne? Eller er det kun style.css man har brug for?

Håber i kan hjælpe

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Hisenta.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hisenta:
Jeg har oprettet en mappe som hedder storefront child og derefter en style.css fil. Jeg har været inde og aktivere mit tema på min hjemmeside.

 Hej.

Storefront child theme er en child theme til Canvas theme fra Woocommerce, og den skal du have installeret inden du kan rette noget som helst, men så kan du rette alt uden nogen form for kodning og ccs.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 30. Mar 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Hisenta Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

tak for din tid og hjælp

men jeg forstår ikke hvad du mener  :S

Jeg har storefront som tema, men for at kunne lave rettelser har jeg lavet et child tema hvor jeg så undgår at skulle lave alle rettelser igen når hoved temaet bliver opdateret.

Mvh Rasmus

Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)