Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra slagelse
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg vil bede jer om at være så venlige at smide et kig på vores webshop og gerne komme med lidt hjælp til hvordan jeg kan løse nogle problemer jeg har i min webshop.

Jeg har problemer med min betalings løsning. Jeg har fået styr på hvordan man konfigurerer en betalings-løsningen, men efter jeg er færdig med konfigurationen så kan jeg ikke betale for min varer, da jeg ikke kan komme videre fra leverings-former og til betaling af min ordrer. Dette er det allervigtigste problem som er stødt på, og har ikke kunne finde en løsning på problemet efter utallige forsøg, håber der er nogen der kan hjælpe. Hjemmesiden er magento baseret, og er 

den første webshop vi har udviklet, og alt er lavet selv, efter en pokkers masse hårdtarbejdende timer, men forestiller mig at der er en masse dygtige mennesker derude som har nogle tips til hvordan man eventuelt kan løse dette problem.

Og så vil vi selvfølgelig gerne bede om en masse feedback på selve webshoppen

Webshoppen er desuden udviklet i magento som nævnt før.

Webshoppen kan findes på følgende link: https://style4men.dk

På forhånd tak! :-)

Mvh. BrorsenWine ;-)

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Flot design, der er er dog nogle ting jeg personligt ville rette: 

- kontakt boksen på forsiden, oversæt det hele til dansk, kig på telefon nummeret, få en anden mail adresse end en hotmail, det virker useriøst 

-Nederst til højre står der FACEBOOK, men med twitter fuglen? 

- Om os siden mangler? 

Og så måske lige tag, et kig på jeres SEO :-) 

Håber du kan bruge feedback'en!

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du ændret noget i din opcheckout.js?

Mht. feedback af hjemmeside mangler der ordentlige titler og meta beskrivelser (som ikke er standard på) på siderne. Der er døde links i footeren. Der er en blok med delivery info på produktsiderne som ikke er oversat og tilpasset. Jeg har kun lige kigget kort på siden, så der er sikkert flere ting, som der bør arbejdes med.

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Fra slagelse
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Casper

Jeg ved godt at der er disse små fejl, men jeg ved ikke hvordan man retter disse fejl. Vil det være noget du kunne ordne for mig, jeg vil naturligvis betale for det? 

Fra slagelse
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nemlig det, jeg aner ikke hvordan man laver de sidste detaljer. Jeg har desperat brug for hjælp til færdiggørelsen af siden, og jeg er ved at blive kørt træt, hvis du er interesseret i at ordne de små fejl siden indeholder vil jeg gerne betale for det.

M.v.h. Reshad

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Send en PB, så skal jeg nok ordne det for dig.

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Fra slagelse
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er hermed sendt!

Tilmeldt 26. Apr 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Reserveret Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tjek priser på jeres skjorter. Fandt en Ralph Lauren til 1 krone. Det er billigt!
Jeres categories, altså jeres menu på forsiden virker ikke, hvis man går ind på siden fra en mobil eller tablet.

Det var umiddelbart det jeg har fra nu.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)