Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WORDPRESS HJÆLP HURTIGT, BETALER FOR DET

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 75
Fra  Deal Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. Er her nogen der har forstand på wordpress + GLS integratio. Jeg har købt GLS plugins hos  www.plugins.w-academy.dk 

Denne her http://www.plugins.w-academy.dk/gls-for-woocommerce/  

Problemet er: Når en kunde køber noget fra shoppen, og jeg har gennemført købet så skal jeg generer label. og når jeg har gjort det vil kunden modtage en mail med track nummer, MEN det gør kunden ikke. og det andet problem er at jeg selv kan vælge fragt prisen, når jeg har valgt en fragt pris på 25 Kr, så står det i shoppen at det koster 25, men når kunden går til kassen så er fragten gratis. forstår det ikke :

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Har du overvejet at beskrive dit problem, det kunne jo være at der var en der havde svaret lige nu og her. Nu bliver alle først og fremmest nød til at spørge dig om hvad problemet er.

Frem og tilbage, Magnus og kage.  Hvorfor gøre det mere besværligt for alle, du kunne vel bruge et min af dit liv for at præcisere hvad det går ud på. Nogle gange overrasker mennesker mig stadig med deres bagvendt tankegang. Bum!

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil stadig gerne hjælpe og jeg behøver ikke nogen betaling for det. Send en PB, hvis det har interesse.

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 75
Fra  Deal Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej sebastian. du må gerne skrive til mig på lagersalgaarhus@gmail.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)