Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges til 0 kroners projekter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Går i øjeblikket rundt med en to - tre idéer som ville kunne startes op for næsten 0 kroner.

Den første er et slags Cult pige eventbueau, hvor der til at starte med kun skulle investeres i tøj og et site som selv jeg næsten kunne lave, samt tid, men som ville kunne udvikles til at pigerne fik deres eget lille firma, og ikke skulle give så meget i afkast for arbejdet.

Den enden er et slags hjemme restaurant, hvor der er lavet en side på dansk, men som ville kunne udvikles på mange måder.

Den tredje er et tøjfirma, som hvis man kendte til mærket let kunne se via et par striber eller prikker om det er den dyre eller billige t-shirt, selvom om det ikke er noget jeg gåt op i, men det skulle være af god kvalitet, og samtidig en udgave som ville skulle sælges under hvad t-shirts koster idag. Meningen var at det skulle sendes direkte fra producenten i Indien, som jeg for et stykke tid siden var i kontakt med.

Har et på issues i mit liv i øjeblikket som gør det besværligt at få ting ned på papir ud ud i livet, men er uddannet kok og har i den forbindelse skrevet et par børnebøger som gerne skulle lære børn at spise sundt, samtidiig med at de brugte noget tid med deres forældre, men ting skal åbenbart ikke altid være ligetil, for var til møde med DR Ramasjang som kunne lide idéen, men som skiftede chef, og havde en restaurant koncern som dog hoppede fra efter et år, men lige nu er det disse projekter jeg håber på at finde en samarbejdspartner måske med erfaring og gerne i Københavns området til at få tingene til rent faktisk at fungere i stedet for at stå på et stykke papir sammen med en masse andre ting, så håber virkeligt at der sidder nogle derude og er friske på nye idéer.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Fra København
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 42
Fra  Glilet Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

skriv på jannickl94 (at) gmail.com, kan lide dine idéer, og vil gerne høre mere :-)

Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at opsøge nogle væksthuse for iværksættere, de vil måske kunne give dig noget struktur til at få ført de forskellige ideer ud i livet? :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)