Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på helpalle, halvpalle eller pr kg, fragt fra Tyskland til adresse i DK

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle 

Jeg er på jagt efter nogle gode tilbud på fragt fra Tyskland til Danmark.

Kort fortalt:

Jeg har en webshop med nogle billige gulve tilsalg. 

Kunderne bestiller gulvene, jeg sender order til producent....her stopper det så.
Jeg har ikke kunne finde noget der har fornuftige priser på fragten.

Jeg har set at der er andre der har oprettet en tråd her på amino og fundet nogle dygtige partnere.

Hvis du har noget at byde ind med eller har brug for mere info, så give mig en mail joensorensen@gmail.com eller giv mig et kald 28100827.

Send gerne til min mail og ikke her på amino :0)

Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik sku skrevet forkert tlf nummer. 28100857

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du bliver nødt til at være meget mere specifik, ellers er det umuligt at give en pris.  

Hvor i Tyskland skal godset afhentes? Hvor skal de levers i DK?,  Hvor mange paller har du pr. afhentning.  (jo flere paller du får afhentet jo billigere pris pr. palle)

 

Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Ja....det er desværre her jeg ikke kan være helt præcis, det jeg kan sige er de skal afhentes i Heidfeld 5
D - 33142 Büren (Westf.)
Deutschland / Germany

Adressen de skal sendes til kan variere alt efter om det er en kunde i jylland, på fyn eller på sjælland. Men afhentnings adressen er altid den samme.

Varer der skal afhentes varierer også, da en kunde kan bestille 50 kvm gulv, med dimentionerne 

1287x328x8mm, og vejer 5 kg pr. pakke. og der 1,938 kvm pr pakke dvs det bliver 25 pakker, og en pakke vejer 1,5 kg = små 38 kg.

Så kan der være en kunde der bestiller 300 kvm gulv og så fremdeles, så jeg har brug for en form for prisliste som jeg kan plotte in i en beregner....håber det giver mening :0)

Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Se lige bort fra det regnstykke, det gik da helt galt..5 kg x 25 = 125 kg .0)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)